UWAGA!!! NOWE ZASADY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI WCHODZĄ OD 2018 R
GWARANTEM W STOSUNKU DO KLIENTA JEST WARSZTAT MONTUJĄCY INSTALACJĘ GAZOWĄ.
Gwarancja jest udzielana na:
- 2 LATA OD DATY SPRZEDAŻY NA ELEKTRONIKĘ STAG , CZĘŚCI MECHANICZNE produkcji AC S.A. ORAZ LED, PS, WPG, AFR, EMULATORY, FILTR ODSTOJNIKOWY,SKANER SXC, TAP, BLUETOOTH, STAG TUNING, PODGRZEWACZ, MODUŁ TELEMETRYCZNY.
- 3 LATA OD DATY MONTAŻU NA ELEKTRONIKĘ STAG 400 DPI
- 5 LAT OD DATY SPRZEDAŻY NA ELEKTRONIKĘ GENERACJI Q (QBOX, QBOX PLUS, QNEXT, QMAX BASIC, QMAX PLUS) przy czym na części mechaniczne instalowane z produktami Qgeneracji gwarancja jest udzielana na 2 lata od daty sprzedaży
- 1 ROK OD DATY SPRZEDAŻY NA CZĘŚCI MECHANICZNE INNYCH PRODUCENTÓW
STRONA OBOWIĄZKOWA DO UZUPEŁNIENIA PO ZAMONTOWANIU INSTALACJI GAZOWEJ!!
W PRZYPADKU REKLAMACJI (ELEKTRONIKA, MECHANIKA) POTRZEBNY JEST OPIS USTERKI W KSIĄŻCE GWARANCYJNEJ!
Wysyłając reklamację przesyłamy skan lub kopię strony z opisem usterki.
Pobierz - arkusz do opisu usterki
Pobierz - arkusz gwarancja mechanika
GWARANCJA INNYCH PRODUKTÓW Z OFERTY AC S.A.
Dotyczy produktów tj.
- TAP,
- PODGRZEWACZ,
- BLUETOOTH,
- STAG TUNING
- AFR
- MODUŁ TELEMETRYCZNY
- SKANER SXC,
- I inne produkcji AC
Gwarancja jest udzielana na 2 lata od daty sprzedaży, szczegóły gwarancji powyższych produktów są opisane w INSTRUKCJI każdego z produktów.
GWARANCJA INNYCH PRODUKTÓW Z OFERTY AC S.A.
W przypadku montażu „dodatkowego” produktu proszę o wpisanie do książki gwarancyjnej:
- jaki produkt został zamontowany,
- data montażu
- opis usterki
PUNKT IIIB, str.2
PODSTAWY ROZPATRZENIA REKLAMACJI:
Dostarczenie reklamowanego produktu wraz ze skanem bądź kserokopią uzupełnionej strony 1 i 2 książki gwarancyjnej lub w przypadku reklamacji zbiorczej przesłanie reklamowanego produktu wraz z uzupełnionym protokołem zgłoszenia reklamacji dostępnym na stronie www. Dokumenty można wysłać również drogą email:
serwis.gwarancyjny@ac.com.pl
Reklamowany towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem w wyniku transportu.
PROTOKÓŁ ZGŁOSZENIA GWARANCJI DOSTĘPNY NA STRONIE WWW
Pobierz plik w formacie pdf
Pobierz plik w formacie docx
Pobierz klauzulę informacyjną
UWAGA!
Reklamacja złożona przez warsztat bez protokołu lub kserkopii bądź skanu książki gwarancyjnej nie będzie rozpatrywana. W przypadku reklamacji zbiorczej (od Dystrybutora) powinien być dołączony protokół zgłoszenia reklamacji.
Protokół może być również wysłany drogą elektroniczną na adres: serwis.gwarancyjny@ac.com.pl
W przypadku reklamacji zbiorczej produktów mających gwarancję, kosztami obsługi i napraw zostają obciążeni Dystrybutorzy.
UWAGA!
Naprawa produktów nieobjętych gwarancją (w tym naprawa pogwarancyjna) oraz naprawa elementów uszkodzonych z przyczyn innych niż wady fabryczne .
Istnieje możliwość naprawy odpłatnej elementów nie podlegającym gwarancji. W celu skorzystania z usługi do uszkodzonego produktu należy dołączyć pisemne zlecenie wykonania usługi naprawy przez serwis AC S.A. oraz wskazać swoje dane (imię, nazwisko, adres, telefon). Koszty usługi oraz koszty przesyłki sa określane w sposób indywidualny zależny od zakresu czynności naprawczych.