STAG-4 plus

KOMPAKTOWY

Zminiaturyzowany mikroprocesorowy sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu STAG-4 Plus. Powstał na bazie sprawdzonego układu STAG-300 Plus. Zmodernizowany sterownik wyposażony jest w unowocześnione oprogramowanie z dodatkową mapą graficzną 3D, umożliwiającą precyzyjną regulację wtrysku gazu w zależności od prędkości obrotowej silnika.
Urządzenie posiada opcję dodatkowej ręcznej korekty parametrów pracy, w zależności od temperatury wtryskiwanego gazu oraz możliwość podgrzewania wtryskiwaczy gazowych. Rozszerzenie oprogramowania sterownika o dodatkowe funkcje precyzyjnego dawkowania wtrysku gazu sprawia, że samochody z instalacją opartą na sterowniku STAG-4 Plus, spełniają normy emisji spalin Euro 5.
Sterownik jest przeznaczony do wszystkich samochodów wyposażonych w silniki benzynowe o liczbie cylindrów od 1 do 4, w tym: system dolotowy bez przepustnicy Valvetronic (stosowany np. w BMW), turbo, sekwencyjny i półsekwencyjny wtrysk benzyny oraz full group. Wbudowany w sterowniku emulator wtryskiwaczy benzyny jest zakończony wtyczką typu Europa/Bosch. STAG-4 Plus współpracuje z programem AcGasSynchro.

Budowa

  • Aluminiowa, bryzgoszczelna, odporna na zachlapanie
  •  Wbudowany sekwencyjny emulator wtrysku benzyny

 

Funkcje użytkowe

  • Utrzymanie kluczowych parametrów pracy silnika: moc, moment obrotowy na poziomie identycznym jak przy zasilaniu benzyną
  • Automatyczne przejście na zasilanie gazowe
  • Niezauważalny moment przełączania na zasilanie gazowe
  • Automatyczne przełączanie na benzynę w przypadku braku gazu
  • Spełnione wymagania normy emisji spalin Euro 5
  • Precyzyjne dawkowanie gazu w zależności od prędkości obrotowej silnika
  • Umożliwienie pracy na gazie w całym zakresie obciążeń silnika
  • Przypomnienie o przeglądzie instalacji gazowej.

Funkcje sterownika

  • Korekcja ciśnienia reduktora przy cut-off
  • Podgrzewanie wtryskiwaczy przy temperaturze reduktora ≤ 10 °C
  • Kontrola podgrzewania wtryskiwaczy gazowych (zminimalizowane pojawianie się błędu ECU silnika -„check engine”)
  • Możliwość pobierania sygnału obrotów z czujnika położenia wałka rozrządu
  • Rozszerzona lista wyboru wtryskiwaczy gazowych (HANA 2000) i czujników temperatury gazu (REG, RAIL, SL)
  • Dodatkowy sygnał dźwiękowy, informujący o uruchomieniu silnika w trybie awaryjnym
  • Możliwość ustawienia maksymalnej liczby uruchomień w trybie awaryjnym.

Montaż i regulacja

  • Intuicyjny sposób kalibracji sterownika
  • Dobór składu mieszanki na podstawie informacji o czasie wtrysku benzyny
  • Automatyczne korekcje temperatury i ciśnienia gazu
  • Możliwość użycia sterownika przy zasilaniu LPG lub CNG
  • Udoskonalona współpraca z systemami zasilania paliwem (sekwencja, full group i półsekwencja)
  • Współpraca ze wszystkimi reduktorami i wtryskiwaczami gazu
  • Nowe algorytmy pracy na CNG
  • Złącza wtryskiwaczy gazowych kompatybilne z większością listew dostępnych na rynku.

Funkcje oprogramowania

  •  Mapa graficzna 3D - korekcja od obrotów silnika: wizualizacja graficzna i cyfrowa
  •  Dokładny podgląd parametrów pracy na oscyloskopie
  •  Ustawianie progów odcinania dotrysków
  •  Możliwość podgrzewania wtryskiwaczy gazowych
  •  Filtr sygnałów obrotów silnika
  •  Typ silnika standard i turbo
  •  Opcja „Typ sterowania wtrysku” – pozwalająca na zastosowanie wtryskiwaczy typu np. Valtek 3 ohm w silnikach ze sterowaniem full group
  •  Zubożanie Mazda.
  •  Możliwość ręcznej korekty parametrów pracy
  •  Dodatkowa korekcja wtryskiwaczy gazowych.

Aplikacje mobilne

Sterowniki LPG/CNG - Q-generacja

Sterowniki LPG/CNG - do silników z bezpośrednim wtryskiem

Sterowniki LPG/CNG - DIESEL

Sterowniki LPG/CNG - linia ekonomiczna

Sterowniki LPG/CNG - linia Classic

Listwy wtryskowe LPG/CNG

Reduktory LPG

Emulatory wtryskiwaczy benzynowych, wtrysk bezpośredni

Emulatory wtryskiwaczy benzynowych, wtrysk pośredni

Emulatory poziomu paliwa

Emulator ciśnienia paliwa

Przełączniki

Przełączniki B/G

Wskaźniki poziomu LPG

Wariatory LPG/CNG

Czujniki ciśnienia LPG/CNG

Chiptuning

Sprzęt warsztatowy

Filtry