Sterownik można zastosować praktycznie we wszystkich pojazdach - STAG DPI od razu po zakupie jest gotowy do założenia w samochodzie i nie potrzebuje przygotowania dodatkowego oprogramowania do określonej jednostki napędowej.
Stag (400 DPI) bezproblemowo pracuje w pełnym zakresie obciążenia
Podczas pracy na zasilaniu gazowym w silnikach z bezpośrednim wtryskiem, konieczny jest wtrysk benzyny co pewien czas, w celu chłodzenia wtryskiwaczy benzynowych. Pozwala to na ich ochronę przed bardzo wysoką temperaturą panującą w komorze spalania. W przypadku naszego sterownika zużycie benzyny jest minimalne i wynosi poniżej 5%.
Jako jedyny z marki sterowników STAG, STAG DPI posiada wbudowany emulator ciśnienia listwy paliwowej oraz adapter OBDII/EOBD.
Sterownik jako pierwszy na rynku posiada możliwość rozszerzenia obsługiwanych typów silnika.
Sterownik daje możliwość jednoczesnego pomiaru dwóch sond UEGO.
Dzięki najnowocześniejszej technologii zastosowanej w sterowniku, utrzymuje on kluczowe parametry pracy silnika praktycznie takie same jak przy zasilaniu benzyną, co obrazują wyniki badań na hamowni podwoziowej, wykonane podczas testów samochodów marki VW.
Nowe ,specjalnie dedykowane oprogramowanie, bardzo czytelne i łatwe w obsłudze do
Gdy przeglądasz naszą stronę, chcielibyśmy wykorzystywać pliki cookies i inne podobne technologie do zbierania danych (m.in. adresy IP, inne identyfikatory internetowe). Potrzebujemy tych danych, żeby analizować statystyki ruchu na stronie, kierować w internecie reklamy dopasowane do Twoich potrzeb oraz używać wtyczek społecznościowych. Kliknij poniżej, by wyrazić zgodę albo przejdź do ustawień, aby dokonać szczegółowych wyborów co do plików cookies.
Szanujemy Twoją prywatność
Poniżej znajdziesz listę usług używanych w naszym serwisie, które mogą zapisywać na Twoim urządzeniu pliki cookies. Wybierz ustawienia, które Ci odpowiadają. Za pomocą linku, który znajdziesz w polityce prywatności możesz do nich wrócić.