Przykładem samochodu, który był wyposażony w taki właśnie zbiornik gazu jest Renualt Laguna II generacji.
Samochód w wersji hatchback oraz Sport Tourer z silnikiem 1,6 16V był wyposażony w umieszczony pod podłogą, specjalnie ukształtowany zbiornik LPG, którego pojemność wynosiła 61 litrów. Była ona około 50% większa w porównaniu do zbiornika toroidalnego umieszczanego we wnęce koła zapasowego.
Dodatkowo rozwiązanie to nie ograniczało przestrzeni bagażowej pojazdu, a rekordowa pojemność dawała samochodowi zasięg na gazie w granicach 600 km.
Zbiornik LPG do tej wersji Laguny powstał w hiszpańskiej firmie Portinox, która zajmuje się produkcją armatury, np. zlewozmywaków ze stali nierdzewnej.
Stosunkowo skomplikowana budowa zbiornika spodowodowała, że ukształtowano go ze stali nierdzewnej w procesie hydroformowania.
Zastosowanie takiego materiału i tej technologii produkcji spowodowało obniżenie masy zbiornika o około 50% w stosunku do zbiorników tradycyjnych (o takich samych pojemnościach).
Przy takiej pojemności oznacza to, że zbiornik jest o 25 kg lżejszy. W przypadku samochodu średniej klasy obniża to masę własną pojazdu o około 2%.
Ponadto zbiornik wykonany ze stali nierdzewnej wykazuje znakomitą odporność na korozję nawet bez zabezpieczenia, co jak wiadomo jest bardzo ważne przy montażu pod samochodem.