Mieć dobry pomysł na biznes, to połowa sukcesu. Dołożyć do tego dużą pracowitość i odwagę – sukces murowany. Dlatego AC S.A. postanowiła wspierać przyszłych przedsiębiorców z dobrymi pomysłami i dużą chęcią do działania.
24 maja zakończyła się III edycja Akademickiego Konkursu Przedsiębiorczości Mój Pomysł Mój Biznes. Uczniowie szkół średnich, studenci oraz absolwenci uczelni mieli szansę spróbować swoich sił w biznesie.
Konkurs, organizowany przez „Kurier Poranny” i Wydział Zarządzania Politechniki Białostockiej - w przeciwieństwie do poprzednich edycji, podczas których oceniano tylko nadsyłane przez uczestników biznesplany - tym razem premiował i ciekawy pomysł, i gotowość do wejścia na rynek. Oczywiście z profesjonalnym wsparciem merytorycznym oraz finansowym, bowiem zwycięzca otrzymał 10 tys. złotych na prowadzenie firmy.
- Moim zdaniem jest to skuteczny bodziec, by bardzo dobre pomysły przekuć w realne biznesy. - mówi Katarzyna Rutkowska, Prezes AC S.A. - Taki doping czasami jest potrzebny, by autorom dodać śmiałości, przyspieszyć pewne decyzje. Jestem przekonana, że naszym zwycięzcom odwagi do założenia własnego biznesu nie zabraknie, a ze swojej strony mogę zapewnić, że będziemy życzliwie kibicować i wspierać. Będzie to też doskonały przykład dla innych, którzy rozważają tak decyzję.
Konkurs Mój Pomysł Mój Biznes, którego partnerem strategicznym była firma AC SA został zorganizowany przez Strefę Biznesu – Lokalny Portal Przedsiębiorców i Wydział Zarządzania Politechniki Białostockiej. Więcej informacji na stronie organizatora: http://mojpomyslmojbiznes.pl/