STAG 400 DPI

  • Modyfikacja domyślnej konfiguracji kodów ‘Mazda PE-VPS (2.0 Skyactiv-G) Euro 6d Temp’, ‘Mazda PE-VPS (2.0 Skyactiv-G)’ i ‘Mazda PY-VPS (2.5 Skyactiv-G)’ celem zmniejszenia spalania benzyny.
  • Modyfikacja domyślnej konfiguracji kodów ‘Mercedes 271.820(1.8 CGI, 115kW)’ i ‘VW CPKA/CPRA (1.8TFSI)’ w celu poprawienia stabilności odczytu czasów wtrysku benzyny
  • Nastawa ‘ciepły start’ wspierana przez kody ‘Ford USA (2.0 EcoBoost, 176kW)’ i ‘Mazda LF3F (2.0 DISI)’
  • Poprawka usuwająca problem blokowania połączenia z OBD jeśli w momencie włączenia stacyjki przełącznik był w trybie benzyna
  • Modyfikacja emulacji ciśnienia dla kodu „Ford Fusion USA (2.0 Ecoboost, 176kW)” ze względu na brak możliwości przeprowadzenia autokalibracji w niektórych egzemplarzach pojazdów wyposażonych w ten silnik
  • Dodano wsparcie kodu silnika „Mazda PE-VPS (2.0 Skyactiv-G) Euro 6d Temp”
  • Dodanie obsługi szybkiego łączenia/rozłączenia z OBD (poprzez kliknięcie na statusie połączenia w okienku OBD aplikacji PC)
11.09.2018
  • Dodano wsparcie następujących kodów silnika (tylko w sterownikach „B2”):
    • G4KH - 2.0 TGDI - Hyundai/Kia (204kW)
    • K10C - 1.0 BJ - Suzuki SX4 S-Cross (82kW)
  • Poprawka przywracająca możliwość konfiguracji przeglądu sterowników STAG-400 DPI z firmware w wersji 3.4.0
  • dodano opcję aktywacji ciągłego kasowania kodów usterek OBD. Także w czasie jazdy.
  • dodano opcję filtra impulsów wtrysku,
  • dodano wsparcie następujących kodów silnika:
    • VW BYT (1.8 TFSI)
    • VW CDHB (1.8 TFSI)
    • VW BPK (3.2 FSI)
  • Dodano nastawę: korekcja otwarcia wtryskiwaczy gazowych
  • Dodano nastawę: poziom impulsów (wtrysku).
  • Naprawiono problem z działaniem kodów MAZDA 2.0 DISI (LF3F) i MAZDA 2.3T DISI (L3VDT) w sterownikach w wykonaniu B1/B2.
  • Dodano właściwość blokowania automatycznego przełączania na gaz jeśli nie przeprowadzono (lub przynajmniej nie rozpoczęto autokalibracji). Nieskalibrowany sterownik będzie można przełączyć ręcznie poprzez przełącznik.
  • Dodano obsługę silników o kodach:
    • Ford UNCE (1.5 Ecoboost 118kW)
    • Mazda PE-VPS (2.0 Skyactiv-G)
    • VW AXX (2.0 TFSI 147kW)
    • VW BWK (1.4 TSI 110kW)
    • VW CJZD (1.2 TSI 81kW)
    • VW CXSA (1.4 TSI 90kW)
  • Dodano parametr ciśnienie rzeczywiste (czyli ciśnienie benzyny widziane od strony czujnika ciśnienia na listwie paliwowej)
  • Zmodyfikowano parametr ciśnienie benzyny, które od tej pory pokazuje ciśnienie widziane od strony PCM (emulowane w czasie pracy na gazie i rzeczywiste w czasie pracy na benzynie)
  • Uzupełniono listę wspieranych kodów silnika dla sterownika B2
  • Wprowadzono wsparcie silnika (STAG 400.4 DPI model B1):
    • 271.820(1,8_CGI)
  • Wycofano wsparcie silnika (STAG 400.4 DPI model B1):
    • Renault H5F (1.2 TCE)
  • Wprowadzono obsługę nowego sterownika STAG 400-4 model B1.
  • STAG 400 został wyposażony w autoadaptację znaną ze sterowników Q-Generacji.
  • Wprowadzono wsparcie dla poniższych kodów silników (STAG 400.4 DPI model A1 i B1):
    • 2AZ-FSE,
    • 939A6.000,
    • BLX,
    • CAEB
    • CCZA
    • G4FJ
    • TNCD,
    • Amerykański odpowiednik silnika TNCD.
  • Wprowadzono wsparcie dla poniższych kodów silników (STAG 400.4 DPI model B1):
    • A16XHT,
    • CHPA,
    • CZCA,
    • 5FV (EP6CDT) ECU Bosch,
    • 5FV (EP6CDT) ECU Sagem,
    • H5F (HRA2) EURO6,
    • SKYACTIV-G 2.5 (PY-VPS).
  • Wprowadzono wsparcie dla kodu silnika (STAG 400.8 DPI model A1):
    • BVJ,
    • Wycofano wsparcie silnika (STAG 400.4 DPI model A1):
      • JQDA,
      • JQDB,
      • Drobne poprawki w kodzie silnika G4NC
      • Zaktualizowano dokumentację:
      • Uwzględnienie w opisach wyprowadzeń, instrukcji i diagramach połączeniowych sterownika STAG 400.4 DPI model B1.
      • Dodano instrukcje emulatorów dedykowanych do STAG-400 DPI (ISE-Q, ISE-D4)
      • Dodano aneksy dla nowych kodów silników dla systemu STAG 400 DPI
        • " Alfa Romeo 939A6.000 (1.9 JTS) "
        • " VW BLX (2.0 FSI)"
        • "VW CAEB (2.0 TFSI)"
        • "VW CCZA (2.0 TFSI)"
        • "Ford TNCD (2.0 EcoBoost)"
        • "Ford Fusion USA (2.0 EcoBoost, 176kW)"
        • "VW CZCA (1.4 TSI)"
        • "Renault H5F Euro6 (1.2 TCe, 74/88kW)"
        • "PSA 5FV/EP6CDT (1.6 THP, ECU Bosh)"
        • "PSA 5FV/EP6CDT (1.6 THP, ECU Sagem)"
        • "Toyota 2AZ-FSE (2.4 VVTiD4)"
        • "Hyundai/Kia G4FJ (1.6 Turbo GDI)"
        • "VW BVJ (4.2 FSI)"
        • "Opel A16XHT/LVP (1.6 SIDI Turbo)"
        • "VW CHPA (1.4 TSI)"
        • "Mazda PY-VPS (2.5 Skyactiv-G)"
      • Rozszerzono zakładkę informacji o samochodzie o pola: "notatka", "filtr oleju", "filtr powietrza", "filtr gazu"
      • Aktualizacja autokasownika błędów OBD - dodano kody P0440, P0153
      • Dodano język serbski
      • Aktualizacja języka węgierskiego
      • Zmieniono nazwę wskaźnika poziomu "WPGH" na "WPGH / WPL"
      • Dodano obsługę nowego WPG'a: WPGH malejący
  • dodano możliwość automatycznego kasowania wybranych błędów OBD2/EOBD,
  • dodano obsługę silników o kodach:
    • VW CAXC (1.4 TSI, 92 kW),
    • VW CPKA (1.8 TFSI, 125 kW),
    • VW CAUA (4,2 FSI, 260 kW),
    • Hyundai/Kia G4KJ (2.4 GDI, 141 kW),
    • GM LF1/LFW (3.0 SIDI, 190kW).
  • dodana obsługa silników o kodach:
    - Ford Duratec-HE (2.0)
    - HD/Kia G4NC (2.0 GDI)
  • dodana obsługa silników o kodach:
    • Ford JQDA oraz JQDB (1.6L)
    • VW BZB (1.8 TSI)
    • Nissan VK56VD (5.6L) - wymagany dedykowany zestaw
  • dodane obsługiwane typy wtryskiwaczy gazowych:
    • AC W03
    • AC W02 BFC
    • Valtek 30 2 Ohm Plastic
    • Dymco Black
    • AEB I-PLUS
    • Landi Renzo MED Green
  • wartość napięcia z czujnika wysokiego ciśnienia benzyny jest teraz wyświetlana w AC STAG (Monitor, grupa "Inne")
  • zmniejszone zużycie benzyny niektórych silników (wymagana ponowna Autokalibracja):
    • Mazda L3 VDT (2.3T),
    • Toyota 1AZ-FSE (2.0),
    • Opel A20NHT (2.0T),
    • VW BHK (3.6)
  • dodana możliwość zwiększenia udziału benzyny w wybranych obszarach pracy silnika (mapa 3d),
  • dodana automatyczna kalibracja wskazania poziomu gazu,
  • monitor OBD został zastąpiony czytnikiem OBD umożliwiającym odczyt dowolnych parametrów,
  • dodana mapa ręcznej korekcji od ciśnienia gazu,
  • dodana mapa ręcznej korekcji od temperatury reduktora,
  • dodane korekcje otwarcia poszczególnych wtryskiwaczy gazowych.
  •  
  • dodano obsługę silników o kodach:
    - Opel A20NHT (2.0T, Insignia)
    - VAG group (4cyl, >1.6L, <2012r) (kod dedykowany dla grupy VAG).
  • dodana możliwość wyboru typu czujnika temperatury reduktora,
    - AC TYP R01
    - CT-1K7
    - CT-10k
    - ZAVOLI ZETA
    - CT-4K7 LOVATO
    - KME
  • rozszerzona lista czujników poziomu gazu,
    - WPG 4
    - CNG 201C - AC 5V
    - CNG 201C - AC 12V
    - WPG CNG AXIS
    - WPG CNG ESIGAS
  • komunikacja z OBD jest aktywna tylko przy podłączonej aplikacji AC STAG (lub podłączonym rejestratorze parametrów),
  • dodano opcję "Niepodłączona" przy wyborze typu sond lambda,
  • dodano obsługę silników o kodach:
    - TOYOTA 1AZ-FSE (2.0 D4)
    - VW BDX (2.8 FSI)
  • dodano obsługę wtryskiwaczy: - AC W02
    - AC W02 BFC
  • CAXA – poprawiona stabilność pracy na biegu jałowym oraz zmniejszone zużycie benzyny
  • BHK – wyeliminowane sporadyczne problemy z emulacją wtryskiwaczy benzynowych oraz poprawiona stabilność pracy na biegu jałowym
  • CDA – wyeliminowane sporadyczne problemy z emulacją wtryskiwaczy benzynowych przy zimnym silniku
  • wyeliminowane sporadyczne zgłaszanie błędów wtryskiwaczy gazowych w momencie przełączania na gaz
  • wyeliminowano sytuację, kiedy pomimo błędu centralka nie wydawała dźwięku
  • wprowadzenie obsługi nowych silników
    - VW AUK
    - VW BHK
    - Hyundai G4FD
  • Mazda 2.3T - zmniejszenie spalania benzyny podczas pracy silnika na zasilaniu paliwem gazowym
  • zmniejszono spalanie BAR i BVY
  • nowa autokalibracja do BAR
  • dodano obsługę silnika Mazda L3 VDT (2.3 Turbo)