STAG 300

 
  • Dodano obsługę wtryskiwacza LOVATO JLP4
  • Konfiguracja sekwencji wtrysku gazu
  • Poprawiony algorytm "Zubożanie MAZDA" (teraz nie ma potrzeby ręcznego ustawiania wartości)
  • Dodano funkcję "Korekcja przyspieszania", która przeciwdziała zalewaniu silnika gazem (zwłaszcza CNG) podczas nagłego wzrostu obciążenia przy niskich obrotach
  • Dodano zabezpieczenie przeciw niepożądanemu wtryskowi gazu po zatrzymaniu silnika
  • Optymalizacja korekcji temperaturowych oraz ciśnieniowych wtryskiwaczy
  • Poprawiona wbudowana korekcja od temperatury gazu
  • Uniezależnienie wysokości mnożnika od temperatury gazu podczas autokalibracji
  • Dodano czujnik poziomu gazu: 43pp8-15 CNG
  • Dodano diagnostykę czujników:
    • temperatury gazu
    • temperatury reduktora
    • ciśnienia gazu
    • podciśnienia w kolektorze ssącym
  • Dodano ramkę zamrożoną, przechowującą parametry pracy instalacji gazowej w czasie wystąpienia błędu sterownika gazowego.
  • dodano wtryskiwacze z charakterystykami:
    • AC-W02
    • AC-W02 BFC
    • IG1 RAIL (2 Ohm)
    • IG5 RAIL (2 Ohm)
    • VALTEK TYPE 30 (2 Ohm)
  • dodano charakterystyki wtryskiwaczy:
    • AC-W01 BFC
    • RAIL HORIZON (2 Ohm)
STAG 300 Premium
  • współpraca z firmware 31 STAG - OBD Adapter:
    • udoskonalono mechanizm wykrywania zewnętrznych skanerów diagnostycznych
    • poprawiono odczyt parametrów OBD w Peugeot 208
    • wyeliminowano zapalanie się kontrolki MIL przy próbie połączenia z OBD w Mercedesie W211
  • poprawiona stabilność komunikacji z OBD Adapterem w sterownikach 8-cylindrowych.
  • dodano wtryskiwacz AEBINJ_RP4SC
  • dodano czujniki poziomu gazu:
    • AXIS CNG
    • ESIGAS CNG
    • AC 5V CNG
    • AC 12V CNG
    • ROCHESTER
  • w przypadku gdy ISA2 przełączyła na benzynę i włączona opcja "Wyłączaj elektrozawór" zablokowano możliwość generowania błędu od zbyt niskiego ciśnienia
  • zmodyfikowana lista wtryskiwaczy: dodane LR MED GREEN, LOVATO KP, DYMCO, HANA 2000 BLACK
  • dodano wykrywanie błędu czujnika ciśnienia gazu
  • dodana funkcja wyłączania elektrozaworu w przypadku zbierania mapy benzyny ISA2
  • możliwość ograniczenia obrotów (od góry) przy których funkcja ograniczenia czasu wtrysku gazu na zimnym silniku jest aktywna.
  • dodana możliwość ograniczenia maksymalnego czasu wtrysku gazu przy temperaturach reduktora poniżej ustawionego progu.
STAG-300 ISA2
  • w pewnych sytuacjach adaptacja dążyła do zerowej odchyłki, pomimo ustawionej niezerowej wartości progu włączenia adaptacji (problem pojawił się w wersji 8.2). Zostało to naprawione
  • ulepszony algorytm funkcji "Auto stop"
Inne
  • poprawiony problem z przedawkowaniem gazu w przypadku występowania dotrysków przy mnożniku mniejszym od 1
  • zwiększony zakres intensywności opróżniania ciśnienia do 50 Hz)
  • skrócony czas do rozpoczęcia zbierania mapy benzynowej w przypadku sterowników nie obsługujących adaptacji ISA2 lub gdy ta adaptacja jest wyłączona. Należy jednak mieć na uwadze fakt, że włączenie adaptacji ISA2 może skutkować wykasowaniem mapy benzynowej, jeśli została ona zebrana przy ISA2 wyłączonej.

Szanujemy Twoją prywatność

Gdy przeglądasz naszą stronę, chcielibyśmy wykorzystywać pliki cookies i inne podobne technologie do zbierania danych (m.in. adresy IP, inne identyfikatory internetowe). Potrzebujemy tych danych, żeby analizować statystyki ruchu na stronie, kierować w internecie reklamy dopasowane do Twoich potrzeb oraz używać wtyczek społecznościowych. Kliknij poniżej, by wyrazić zgodę albo przejdź do ustawień, aby dokonać szczegółowych wyborów co do plików cookies.