Aktualności

Aktualizacja aplikacji AcStag i nowe kody STAG 400 DPI

30.03.2022


Już jest! Najnowsza aktualizacja aplikacji AcSTAG. Sprawdź, jakie nowe funkcjonalności pojawiły się tym razem.

Rozszerzyliśmy  naszą aplikację AcStag, o nową nastawę a także dodaliśmy nowe kody silników.

Aktualizacja firmware

W najnowszej aktualizacji  aplikacji AcStag do wersji AcStag-0.50.8.11110 pojawiły się  następujące modyfikacje:

STAG400_v4_1_5__2022-02-14.nfp dla sterowników z rodziny STAG 400.4;6;8 (AC)

            Opis wprowadzonych zmian w firmware v4.1.5 (w porównaniu do wersji v4.1.2):

Qgen_v2_13_2__2022-02-07.nfp dla sterowników z rodziny Q-generacji [STAG-4 QBOX (BASIC i PLUS); STAG-300-6/8 Q-MAX (BASIC i PLUS); STAG-4 QNEXT PLUS]

            Opis wprowadzonych zmian w firmware v2.13.2 (w porównaniu do wersji v2.13.0):

Nowe kody silników

W aktualizacji zawarliśmy listę nowych kodów silników, które obsługuje sterownik STAG 400 DPI.

Lista nowych aneksów montażowych:

- Toyota M15A-FKS (1.5 VVT-iE)
- Opel A20NFT(LHU) (2.0 T)’
- Subaru FA20FA (2.0 T)’
- VW CXB (1.8 TSI)’,
- Alfa Romeo 939A.000 (3.2 JTS)’
- Hyundai/Kia G3LC (1.0 TGDI)
- BMW N55B30A (3.0T)
- VW CHZ/DKL/DKR (1.0 TSI)
- Subaru FB25D (2.5)

Pełna lista kodów do sterownika STAG 400 DPI  

Poza dodaniem całkowicie nowych kodów i aneksów montażowych, niektóre z wcześniejszych pozycji uległy zmianie. Co się zmieniło?
 

Aneks

Opis zmian

Wszystkie aneksy

- do każdego aneksu na pierwszej stronie została dodana tabela informacyjna
- poprawiliśmy format plików z aneksami, dzięki czemu będą otwierały się bez szczególnych wymagań sprzętowych.

8NR-FTS(1,2_T)

- dodanie informacji z jakim sterownikiem benzynowym nie montować STAG 400 DPI
-  zmiana zdjęcia montażu wtryskiwaczy i dodanie uwagi odnośnie umieszczenia wtryskiwaczy i czujnika temperatury gazu bezpośrednio nad wymiennikiem ciepła powietrza doładowanego

204PT(2,0)

- zmiana rozmiaru dyszy
- zalecane wtryskiwacze to AC W03/AC W031 STD

B15XFT_(LFV)(1.5Turbo)

- -poprawa błędu w aneksie w rozdziale 3. Sposób wykonania emulacji czujnika ciśnienia paliwa: Pin 21 złącze szare J3 niebiesko-biały

B20NHT(LTG)(2,0T_ECU_DELCO)

- poprawa tłumaczeń punktu 4.3 tak aby było zgodne
 z tym jak to zostało przetłumaczone w AC STAG

EcoBoost(2,0_240KM_Ford_Escape_USA)

 

- dodanie uwagi - unikać aut z różnicowym czujnikiem ciśnienia

EcoBoost
(2,0_240KM_Ford_Fusion_Edge_USA)

- dodanie uwagi - unikać aut z różnicowym czujnikiem ciśnienia

PE-VPS;PY-VPS(2,0;2,5_Mazda_Skyactiv)

- Usunięta pozycja z aneksu: (2.5T, 250 KM, 186 kW, Mazda CX9 Skyactiv-T, 2017r.)
Ta pozycja została dodana do nowego aneksu:
"Aneks_PY-VPTS(2,5_Turbo_Mazda_Skyactiv)"

- uzupełnienie aneksu o lokalizację zaworka świadczącego o systemie wyłączania cylindrów

PE(2,0_Mazda_Skyactiv_Euro6dTemp) - uzupełnienie aneksu o lokalizację zaworka świadczącego o systemie wyłączania cylindrów
CDVA(3,6_FSI) - poprawa aneksu odnośnie dysz w kolektorze i kolejności podłączenia wtryskiwaczy


Aneksy montażowe w nowym formacie

Zgłaszaliście nam problemy z otwieraniem plików aneksów montażowych na różnych urządzeniach. Zmieniliśmy format plików, dzięki czemu otwierają się zawsze – w każdej przeglądarce oraz na telefonach komórkowych. Od teraz można otworzyć aneks w dowolnej chwili, na dowolnym sprzęcie.  Aneksy są przypisane do swoich kodów silników w tabeli, Po kliknięciu w hiperłącze, rozpocznie się automatyczne pobieranie pliku.

« wróć

Szanujemy Twoją prywatność

Gdy przeglądasz naszą stronę, chcielibyśmy wykorzystywać pliki cookies i inne podobne technologie do zbierania danych (m.in. adresy IP, inne identyfikatory internetowe). Potrzebujemy tych danych, żeby analizować statystyki ruchu na stronie, kierować w internecie reklamy dopasowane do Twoich potrzeb oraz używać wtyczek społecznościowych. Kliknij poniżej, by wyrazić zgodę albo przejdź do ustawień, aby dokonać szczegółowych wyborów co do plików cookies.