Już jest! Najnowsza aktualizacja aplikacji AcSTAG. Sprawdź, jakie nowe funkcjonalności pojawiły się tym razem.
Rozszerzyliśmy naszą aplikację AcStag, o nową nastawę a także dodaliśmy nowe kody silników.
Aktualizacja firmware
W najnowszej aktualizacji aplikacji AcStag do wersji AcStag-0.50.8.11110 pojawiły się następujące modyfikacje:
- STAG400_v4_1_5__2022-02-14.nfp dla sterowników z rodziny STAG 400.4;6;8 (AC)
Opis wprowadzonych zmian w firmware v4.1.5 (w porównaniu do wersji v4.1.2):
- Qgen_v2_13_2__2022-02-07.nfp dla sterowników z rodziny Q-generacji [STAG-4 QBOX (BASIC i PLUS); STAG-300-6/8 Q-MAX (BASIC i PLUS); STAG-4 QNEXT PLUS]
Opis wprowadzonych zmian w firmware v2.13.2 (w porównaniu do wersji v2.13.0):
Nowe kody silników
W aktualizacji zawarliśmy listę nowych kodów silników, które obsługuje sterownik STAG 400 DPI.
Lista nowych aneksów montażowych:
- Toyota M15A-FKS (1.5 VVT-iE)
- Opel A20NFT(LHU) (2.0 T)’
- Subaru FA20FA (2.0 T)’
- VW CXB (1.8 TSI)’,
- Alfa Romeo 939A.000 (3.2 JTS)’
- Hyundai/Kia G3LC (1.0 TGDI)
- BMW N55B30A (3.0T)
- VW CHZ/DKL/DKR (1.0 TSI)
- Subaru FB25D (2.5)
Pełna lista kodów do sterownika STAG 400 DPI
Poza dodaniem całkowicie nowych kodów i aneksów montażowych, niektóre z wcześniejszych pozycji uległy zmianie. Co się zmieniło?
Aneks |
Opis zmian |
---|---|
Wszystkie aneksy |
- do każdego aneksu na pierwszej stronie została dodana tabela informacyjna |
8NR-FTS(1,2_T) |
- dodanie informacji z jakim sterownikiem benzynowym nie montować STAG 400 DPI |
204PT(2,0) |
- zmiana rozmiaru dyszy |
B15XFT_(LFV)(1.5Turbo) |
- -poprawa błędu w aneksie w rozdziale 3. Sposób wykonania emulacji czujnika ciśnienia paliwa: Pin 21 złącze szare J3 niebiesko-biały |
B20NHT(LTG)(2,0T_ECU_DELCO) |
- poprawa tłumaczeń punktu 4.3 tak aby było zgodne |
EcoBoost(2,0_240KM_Ford_Escape_USA)
|
- dodanie uwagi - unikać aut z różnicowym czujnikiem ciśnienia |
EcoBoost |
- dodanie uwagi - unikać aut z różnicowym czujnikiem ciśnienia |
PE-VPS;PY-VPS(2,0;2,5_Mazda_Skyactiv) |
- Usunięta pozycja z aneksu: (2.5T, 250 KM, 186 kW, Mazda CX9 Skyactiv-T, 2017r.) - uzupełnienie aneksu o lokalizację zaworka świadczącego o systemie wyłączania cylindrów |
PE(2,0_Mazda_Skyactiv_Euro6dTemp) | - uzupełnienie aneksu o lokalizację zaworka świadczącego o systemie wyłączania cylindrów |
CDVA(3,6_FSI) | - poprawa aneksu odnośnie dysz w kolektorze i kolejności podłączenia wtryskiwaczy |
Aneksy montażowe w nowym formacie
Zgłaszaliście nam problemy z otwieraniem plików aneksów montażowych na różnych urządzeniach. Zmieniliśmy format plików, dzięki czemu otwierają się zawsze – w każdej przeglądarce oraz na telefonach komórkowych. Od teraz można otworzyć aneks w dowolnej chwili, na dowolnym sprzęcie. Aneksy są przypisane do swoich kodów silników w tabeli, Po kliknięciu w hiperłącze, rozpocznie się automatyczne pobieranie pliku.