Marka STAG to solidny partner także w ciężkich czasach. Z myślą o warsztatach współpracujących i montujących nasze instalacje gazowe, przygotowaliśmy pakiet materiałów, które mogą okazać się pomocne w działalności podczas pandemii.
Przygotowaliśmy wskazówki i rekomendacje dotyczące bezpiecznej pracy i obsługi klientów. Proponujemy też działania, które pomogą warsztatom przetrwać trudny czas wynikający z mniejszego zainteresowania usługami i montażami lpg. Są to działania związane z reklamą, organizacją pracy czy podnoszeniem kwalifikacji. Wszystko opisaliśmy w broszurze do pobrania.
Zaprojektowaliśmy także materiały informacyjne i reklamowe, które pomogą dotrzeć do klientów: plakaty, grafiki oraz film do wykorzystania na stronach internetowych i w mediach społecznościowych oraz wydrukowania i powieszenia w warsztacie.
Zachęcamy warsztaty współpracujące z naszą marką do korzystania z przygotowanych materiałów (poniżej do pobrania).
Do dyspozycji pracowników i właścicieli warsztatów są także nasi regionalni doradcy techniczni. Nasi eksperci udzielają indywidualnych konsultacji online. Wystarczy skontaktować się z jednym z naszych ekspertów (ich numery telefonów i adresy email znajdziesz na www.ac.com.pl/pl-kontakt-regionalni-doradcy) i ustalić tematykę oraz termin spotkania. Konsultacja odbędzie się w formie telekonferencji, dlatego niezbędny jest dostęp do internetu, komputer z mikrofonem i adres mailowego, na który przesłane zostanie zaproszenie na spotkanie w umówionym terminie. To doskonała możliwość bezpośredniego kontaktu i uzyskania odpowiedzi na pytania, które pojawiają się w trakcie pracy.
Pobierz grafiki Personalizacja Pobierz instrukcję do personalizacji grafik
Osłona bezpieczeństwa z szufladką do przekazania kluczyków
Płyn do dezynfekcji dla klientów i pracowników
Kontrola temperatury ciała
Mniejsza liczba pracowników, aby zachować zalecaną odległość
Rękawiczki i maski ochronne przed wejściem do warsztatu
Wydzielenie taśmami bezpiecznych odległości
Regularna dezynfekcja narzędzi, klamek, drzwi
Regularne wietrzenie i ozonowanie pomieszczeń
Dezynfekcja kluczyków
Ozonowanie samochodu
Ograniczenie formalności do minimum, płatność wyłącznie kartą
Jeden klient o danej godzinie Porady telefoniczne i mailowe, e-faktury Czasowe zamknięcie poczekalni
Usługa DOOR to DOOR lub auto zastępcze po ozonowaniu
Dodatkowe wietrzenie samochodu klienta przed wykonywaniem czynności
Ograniczenie formalności do minimum, płatność wyłącznie kartą
Porady telefoniczne i mailowe, e-faktury