W ramach kampanii "Radomskie - regionem kultury na drodze" powstała akcja "Jestem uprzejmym kierowcą". Obecnie rusza jej druga edycja, której celem jest przede wszystkim propagowanie kulturalnego i uprzejmego zachowania wśród użytkowników dróg.
Marka STAG razem z Radomskim Samorządem Obywatelskim, Komendą Miejską Policji i portalem radommoto.pl będzie kolejny rok promować uprzejmość wśród kierowców, a tym samym bezpieczeństwo. Jak będzie kulturalniej, to będzie również bezpieczniej.
W pierwszej edycji, trwającej od października 2016 roku do września 2017 roku, raz w miesiącu na ulice miasta Radomia wyjeżdżał nieoznakowany radiowóz. W sumie, za kulturalne i uprzejme zachowanie podczas akcji wyróżniono 36 kierowców - 11 kobiet i 25 mężczyzn, najwięcej za ustąpienie pierwszeństwa pieszym oczekującym lub zbliżającym się do oznakowanego przejścia - 29 razy, oraz za ustąpienie pierwszeństwa pojazdom i rowerzystom skręcającym w lewo, nadjeżdżającym z przeciwnego pasa ruchu - 6.
Razem z organizatorami staraliśmy się namawiać do uprzejmości innych, a kierowców wyróżnionych w naszej akcji stawiać za wzór.