STAG R14

STAG R14

dedykowany jest do pojazdów wyposażonych w instalację sekwencyjnego wtrysku  gazu CNG (tzw. metan).

Stały docisk elementów korpusu niezależny od temperatury pracy reduktora oraz temperatury zewnętrznej.

Reduktor wykonany jest z dwóch odlewów aluminiowych, połączonych za pomocą śrub wraz ze sprężynami talerzowymi, co gwarantuje zwartą konstrukcję urządzenia i stały docisk obu części korpusu.

Wyjątkowa szczelność.

Zastosowanie sprężyn talerzykowych do scalenia korpusu obudowy znacząco wpłynął na wzmocnienie szczelności reduktora.

Wytrzymałe membrany.

Zastosowanie wysokiej klasy materiałów zapewnia odporność na ekstremalne warunki panujące wewnątrz reduktora (obciążenia mechaniczne i termiczne).

Dwustopniowa regulacja.

Dzięki dwustopniowej regulacji reduktora zależność ciśnienia wyjściowego od stanu napełnienia zbiornika jest ograniczona do minimum. W pierwszej komorze  za pomocą zaworu dźwigniowego następuje redukcja ciśnienia do wartości bezpiecznej, następnie w komorze niskiego ciśnienia następuje płynna regulacja zaworem trzpieniowym w zakresie 1,6-2,4 Bara.

Zintegrowany elektrozawór.

Umieszczony między komorami reduktora, gwarantuje bardzo niskie spadki ciśnienia przy wysokich obciążeniach  oraz umożliwia szybkie odcięcie dopływu gazu w przypadku awarii.
Uchwyt 360o – centralne mocowanie.

Dedykowany uchwyt montażowy pozwala na stabilne mocowanie reduktora w zakresie 360o za pomocą jednej śruby, jest to niebywałym atutem przy co raz bardziej zabudowanych komorach silnika.  

Bezpieczeństwo.

Wysokie ciśnienie gazu wychodzącego z butli CNG  na wejściu do reduktora zostaje znacząco zredukowane przez zawór dźwigniowy, co gwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwa.

Na rynku pojawiły się filtry "no name" - bez oznaczeń producenta. Nie należy stosować filtrów nieznanego pochodzenia, gdyż mogą błędnie sugerować nieprawidłową pracę reduktora (spadki ciśnienia na Reduktorze). Polecamy stosowanie filtrów ze sprawdzonych źródeł.

Specyfikacja techniczna

Materiał 2 odlewy aluminiowe (korpus i pokrywa)
Waga Reduktor: 1,33 Kg, Pełna konfekcja: 1,65 Kg
Wymiary 182 x 125 x 82
 Maksymalne  ciśnienie na wejściu 26 MPa
Ciśnienie wyjściowe Regulowane od 1.6 – 2.4 bara
Elektrozawór Gniazdo AMP Superseal (opcja bez zaworu),
Zasilanie elektrozaworu 12V DC
Moc cewki 11W
Typ złącza cewki gniazdo AMP Superseal
Średnica wejścia gazu Ø6.0 mm M12x1
Średnica wyjścia gazu Φ12,
Średnica wyjścia wodnego Φ8
Maksymalna moc silnika 250 kM
Przyłącze Manometru G¼”
Homologacja E8 110R-01 7063

Wymiary

wymiary Reduktora STAG R14

 

Akcesoria 

Czujnik temperatury reduktora Czujnik temperatury reduktora
Superseal 1,5 mm AC STAG R14 Superseal 1,5 mm
2.8 mm Superseal AC STAG R14 Superseal 2,8 mm
Uchwyt mocowania reduktora stag R14 uchwty mocowania reduktora
Baryłka AC STAG R14 Baryłka
Docisk baryłki AC STAG R14 Docisk baryłki
Elementy mocujące AC STAG R14 Elementy mocujące

 

 

 

移动应用

CNG控制器Q-Generation

CNG控制器直接汽油喷射

柴油机CNG控制器

CNG控制器 -经济款

CNG注塑导轨

LPG减压器

CNG减压器

燃油喷射器模拟器 - CNG控制器直接汽油喷射

喷油器模拟器

燃油油位模拟器

燃油压力仿真器

开关

转换开关

燃料水平指标WPG

定时提前处理器

气压传感器

数据记录仪 CNG

接口

过滤器