STAG 400 DPI

STAG 400 DPI to nowoczesny sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu, który umożliwia zasilanie gazowe wybranych modeli samochodów z bezpośrednim wtryskiem paliwa.

UWAGA MONTAŻYŚCI:

Instrukcja montażu sterownika STAG 400DPI wraz z wytycznymi montażu
w samochodach z różnymi kodami silników dostępna jest tutaj.

STAG 400 DPI jako jedyny sterownik na rynku doskonale współpracuje z technologią bezpośredniego wtrysku benzyny, stosowaną coraz powszechniej w nowoczesnych silnikach benzynowych. Dzięki temu użytkowanie samochodów wyposażonych w silniki z bezpośrednim wtryskiem oraz instalację gazową STAG 400 DPI, staje się bardziej ekonomiczne i ekologiczne.

Zaawansowane technologicznie silniki wspierane przez szereg podzespołów elektronicznych są niezwykle wrażliwe na wszelkie zmiany zadanych fabrycznie parametrów pracy. Dlatego montowana w nich instalacja musi idealnie współpracować z komputerem pojazdu. Doskonałą integrację układów zasilania benzynowego i gazowego w silnikach z bezpośrednim wtryskiem, zapewnia specjalnie dedykowana dla tego rodzaju zasilania instalacja STAG 400 DPI.
STAG 400 DPI jest produkowany w oparciu o nowoczesną technologię i na bazie najwyższej jakości podzespołów elektronicznych. Wszystko to sprawia, że jest to sterownik doskonale współpracujący z technologią bezpośredniego wtrysku benzyny, stosowaną coraz powszechniej w nowoczesnych silnikach benzynowych. Dzięki temu użytkowanie samochodów wyposażonych w silniki z bezpośrednim wtryskiem oraz instalację gazową STAG 400 DPI, staje się bardziej ekonomiczne i ekologiczne. STAG 400 DPI jest produkowany w oparciu o najnowszą technologię i na bazie najwyższej jakości podzespołów elektronicznych. Sterownik został wyposażony w innowacyjne oprogramowanie z szeregiem użytecznych funkcji.
Wszystko to sprawia, że jest to obecnie najnowocześniejszy, najlepszy sterownik gazu do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny.

Zalety instalacji STAG 400 DPI

  1. precyzyjne dawkowanie gazu w całym zakresie obrotów przy minimalnym poborze benzyny.
  2. utrzymanie kluczowych parametrów pracy silnika jak przy pełnym zasilaniu benzyną.
  3. innowacyjny sposób dawkowania gazu zapewniający stabilną pracę silnika.
  4. automatyczne, niewyczuwalne przejście na zasilanie gazowe.
  5. schemat podłączenia oraz kalibracja podobne jak w pozostałych sterownikach STAG.
  6. zastosowanie nowych narzędzi umożliwiających szybką kalibrację.
  7. niezwykła precyzja autokalibracji.
  8. wbudowany adapter OBDII/EOBD.
  9. rozbudowany system autodiagnozy.
  10. zintegrowany emulator ciśnienia benzyny.
  11. mapa graficzna 3D.
  12. obsługa dotrysków.
  13. odczytywanie korekcji ECU.
  14. podgląd parametrów pracy na oscyloskopie.
  15. przejrzysty program do kalibracji.

Komunikacja z OBD II/EOBD
Sterownik posiada zintegrowany adapter umożliwiający komunikację z komputerem benzynowym poprzez protokoły OBD II/EOBD:

  1. ISO-15765
  2. ISO-14230
  3. ISO-9141

Komfort i wygoda użytkowania
Zastosowanie STAG 400 DPI zapewnia komfortową, dynamiczną i ekonomiczną jazdę w pełnym zakresie parametrów, gwarantowanych przez producenta samochodu.
Instalacja wyposażona w sterownik STAG 400 DPI jest perfekcyjnie wyregulowana a ingerencja serwisu wymagana jest tylko przy okresowych przeglądach instalacji gazowej.

Oszczędność i bezpieczeństwo
STAG 400 DPI jest całkowicie bezpieczny dla silnika, gwarantuje ochronę wtryskiwaczy benzynowych co zostało potwierdzone w długodystansowych testach drogowych przeprowadzonych przez laboratorium Badań i Certyfikacji.
Na podstawie długodystansowych testów, określono również średnie spalanie LPG i benzyny dla konkretnych modeli aut. Wyniki testów wskazują, że STAG 400DPI zapewnia doskonałe osiągi przy niewielkim zużyciu paliwa. Zużycie LPG jest około 20% wyższe od aktualnego wskazania komputera benzynowego, natomiast uśredniona wartość zużycia benzyny wynosi około 0,5l na cylinder / 100km. Należy przy tym pamiętać, że są to wartości orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od marki samochodu, stanu technicznego pojazdu, jakości paliw, kodu silnika, miejsca i stylu jazdy i innych warunków eksploatacji.

  • Pobierz   Aneksy z kodami silników obsługiwanych przez STAG 400 DPI
     
  • Pobierz   Instrukcja ISE-D4 ver.1.5
    ver. 1.5
    data: 02.01.2017
  • Pobierz   Instrukcja ISE-VK
    ver.1.0
    data: 27.11.2015
  • Pobierz   Instrukcja montażu ISE-Q
    02.02.2017
  • Pobierz   Instrukcja STAG 400 DPI ver. 1.6
     
  • Pobierz   Lista kodów silników
     
  • Pobierz   Opis wyprowadzeń STAG 400.4 DPI
    data: 15.10.2012
  • Pobierz   Opis wyprowadzeń STAG 400.6,8 DPI
    data: 15.10.2012
  • Pobierz   Schemat podłączenia STAG 400.4 DPI model B1
     
  • Pobierz   Schemat podłączenia STAG 400.4 DPI model A1
    data: 07.09.2016
  • Pobierz   Schemat podłączenia STAG 400.6,8 DPI Model A1
    data: 20.01.2017
  • Pobierz   Schemat podłączenia STAG 400.6 DPI do Chevrolet Captiva
    data: 17.05.2016
  • Pobierz   Schemat zamiany modeli sterowników STAG 400.4 DPI
     

STAG 400 DPI jest dedykowanym rozwiązaniem do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa - w zależności od kodu silnika - w modelach zawartych w poniższej tabeli. 

 

Grupa VW
Uniwersalny kod silnika VAG
STAG 400.4 DPI model A1 oraz STAG 400.4 DPI model B1
Uniwersalny kod silnika do samochodów grupy VAG 4cyl. (od 1,6L/do 2011r.)
Kod uniwersalny przeznaczony do obsługi aut grupy Volkswagena (VW, Audi, Seat, Skoda) z silnikami 4 cylindrowymi o pojemności od 1,6L w górę i do rocznika 2011 włącznie.
Kod silnika AUK
STAG 400.6 DPI model A1
Marka Model Silnik Moc
Audi A4 3,2 FSI 256 KM, 188 kW
Audi A6 3,2 FSI 256 KM, 188 kW
Kod silnika BAR
STAG 400.8 DPI model A1
Marka Model Silnik Moc
Audi Q7 4,2 FSI 350 KM, 257 kW
VW Touareg 4,2 FSI 350 KM, 257 kW
Kod silnika BDX
STAG 400.6 DPI model A1
Marka Model Silnik Moc
Audi A6 2,8 FSI 209 KM, 154 kW
Audi A8 2,8 FSI 209 KM, 154 kW
Audi A8L 2,8 FSI 209 KM, 154 kW
Kod silnika BHK
STAG 400.6 DPI model A1
Marka Model Silnik Moc
Audi Q7 3,6 FSI 280 KM, 206 kW
VW Touareg 3,6 FSI 280 KM, 206 kW
Kod silnika BLX
STAG 400.4 DPI model A1 oraz STAG 400.4 DPI model B1
Marka Model Silnik Moc
Audi A3 2,0 FSI 150KM, 110kW
Skoda Octavia II 2,0 FSI 150KM, 110kW
VW Golf 2,0 FSI 150KM, 110kW
Kod silnika BPY
STAG 400.4 DPI model A1 oraz STAG 400.4 DPI model B1
Marka Model Silnik Moc
Audi A3 2,0 TSI 200 KM 147 kW
Audi TT 2,0 TSI 200 KM 147 kW
VW Eos 2,0 TSI 200 KM 147 kW
VW Golf 2,0 TSI 200 KM 147 kW
VW Jetta 2,0 TSI 200 KM 147 kW
VW Passat 2,0 TSI 200 KM 147 kW
Kod silnika BVJ
STAG 400.8 DPI model A1
Marka Model Silnik Moc
Audi A6 4,2 FSI 350KM, 257 kW
Audi A8 4,2 FSI 350KM, 257 kW
Kod silnika BVX
STAG 400.8 DPI model A1
Marka Model Silnik Moc
Skoda Octavia II 2,0 FSI 150 KM, 110 kW
VW Golf 2,0 FSI 150 KM, 110 kW
VW Passat 2,0 FSI 150 KM, 110 kW
Kod silnika BVY
STAG 400.4 DPI model A1 oraz STAG 400.4 DPI model B1
Marka Model Silnik Moc
Audi A3 2,0 FSI 150 KM , 110 kW
Seat Altea/Altea XL 2,0 FSI 150 KM , 110 kW
Seat Leon 2,0 FSI 150 KM , 110 kW
Seat Toledo 2,0 FSI 150 KM , 110 kW
Skoda Octavia II 2,0 FSI 150 KM , 110 kW
VW Eos 2,0 FSI 150 KM , 110 kW
VW Golf 2,0 FSI 150 KM , 110 kW
VW Golf Plus 2,0 FSI 150 KM , 110 kW
VW Jetta 2,0 FSI 150 KM , 110 kW
VW Passat 2,0 FSI 150 KM , 110 kW
VW Touran 2,0 FSI 150 KM , 110 kW
Kod silnika BVZ
STAG 400.4 DPI model A1 oraz STAG 400.4 DPI model B1
Marka Model Silnik Moc
Audi A3 2,0 FSI 150 KM, 110 kW
Seat Altea/Altea XL 2,0 FSI 150 KM, 110 kW
Seat Leon 2,0 FSI 150 KM, 110 kW
Seat Toledo 2,0 FSI 150 KM, 110 kW
Skoda Octavia II 2,0 FSI 150 KM, 110 kW
VW Eos 2,0 FSI 150 KM, 110 kW
VW Golf 2,0 FSI 150 KM, 110 kW
VW Golf Plus 2,0 FSI 150 KM, 110 kW
VW Jetta 2,0 FSI 150 KM, 110 kW
VW Passat 2,0 FSI 150 KM, 110 kW
VW Touran 2,0 FSI 150 KM, 110 kW
Kod silnika BWA
STAG 400.4 DPI model A1 oraz STAG 400.4 DPI model B1
Marka Model Silnik Moc
Audi A3 2,0 TFSI 200 KM, 147kW
Audi TT 2,0 TFSI 200 KM, 147kW
Seat Altea XL 2,0 TSI 200 KM, 147kW
Seat Altea XL 2,0 TSI Freetrack 200 KM, 147kW
Seat Leon 2,0 TFSI FR  (Cupra) 200 KM, 147kW
Seat Toledo 2,0 TFSI 200 KM, 147kW
Skoda Octavia 2,0  VRS 200 KM, 147kW
VW Bora 2,0 TFSI 200 KM, 147kW
VW Eos 2,0 TFSI 200 KM, 147kW
VW Golf 2,0 GTI FSI 200 KM, 147kW
VW Jetta 2,0 TFSI 200 KM, 147kW
VW Passat 2,0 TFSI 200 KM, 147kW
VW Vento 2,0 TFSI 200 KM, 147kW
Kod silnika BZB
STAG 400.4 DPI model A1 oraz STAG 400.4 DPI model B1
Marka Model Silnik Moc
Audi A3 1,8 TFSI  160 KM, 118 kW
Audi A3 Cabrio 1,8 TFSI  160 KM, 118 kW
Seat Altea/Altea XL 1,8 TFSI  160 KM, 118 kW
Seat Leon 1,8 TFSI  160 KM, 118 kW
Seat Toledo 1,8 TFSI  160 KM, 118 kW
Skoda Octavia II 1,8 TFSI  160 KM, 118 kW
Skoda Superb II 1,8 TFSI  160 KM, 118 kW
VW Passat 1,8 TFSI  160 KM, 118 kW
VW Passat CC 1,8 TFSI  160 KM, 118 kW
Kod silnika CAEB
STAG 400.4 DPI model A1 oraz STAG 400.4 DPI model B1
Marka Model Silnik Moc
Audi A4 2,0 TFSI 211KM, 155kW
Audi A5 2,0 TFSI 211KM, 155kW
Audi A6 2,0 TFSI 211KM, 155kW
Audi Q5 2,0 TFSI 211KM, 155kW
Kod silnika CALB
STAG 400.6 DPI model A1 + emulator ISE-Q
Marka Model Silnik Moc
Audi Q5 3,2 FSI 265 KM , 195 kW
Kod silnika CAUA
STAG 400.4 DPI model A1 oraz STAG 400.4 DPI model B1
Marka Model Silnik Moc
Audi S5 4,2 FSI 360 KM, 260 kW
Kod silnika CAXA
STAG 400.4 DPI model A1 oraz STAG 400.4 DPI model B1
Marka Model Silnik Moc
Audi A1 1,4 TSI 122 KM , 90 kW
Seat Toledo 1,4 TSI 122 KM , 90 kW
Skoda Octavia II 1,4 TSI 122 KM , 90 kW
Skoda Rapid 1,4 TSI 122 KM , 90 kW
Skoda Yeti 1,4 TSI 122 KM , 90 kW
VW Eos 1,4 TSI 122 KM , 90 kW
VW Golf 1,4 TSI 122 KM , 90 kW
VW Golf Estate 1,4 TSI 122 KM , 90 kW
VW Golf Plus 1,4 TSI 122 KM , 90 kW
VW Jetta 1,4 TSI 122 KM , 90 kW
VW Passat 1,4 TSI 122 KM , 90 kW
VW  Scirocco 1,4 TSI 122 KM , 90 kW
VW Tiguan 1,4 TSI 122 KM , 90 kW
Kod silnika CAXC
STAG 400.4 DPI model A1 oraz STAG 400.4 DPI model B1
Marka Model Silnik Moc
Audi A3 1.4 TFSI  125 KM, 92 kW
Seat Leon 1.4 TFSI  125 KM, 92 kW
Seat Altea/Altea XL 1.4 TFSI  125 KM, 92 kW
Seat Toledo 1.4 TFSI  125 KM, 92 kW
Skoda Superb 1.4 TFSI  125 KM, 92 kW
Kod silnika CCZA
STAG 400.4 DPI model A1 oraz STAG 400.4 DPI model B1
Marka Model Silnik Moc
Audi A3 2,0 TFSI 200 KM, 147 kW
Audi TT 2,0 TFSI 200 KM, 147 kW
Seat Alhambra 2,0 TFSI 200 KM, 147 kW
Skoda Octavia 2,0 TFSI 200 KM, 147 kW
Skoda Superb 2,0 TFSI 200 KM, 147 kW
VW Beetle 2,0 TFSI 200 KM, 147 kW
VW Eos 2,0 TFSI 200 KM, 147 kW
VW Golf 2,0 TFSI 200 KM, 147 kW
VW Jetta 2,0 TFSI 200 KM, 147 kW
VW Passat 2,0 TFSI 200 KM, 147 kW
VW  Sharan 2,0 TFSI 200 KM, 147 kW
VW Tiguan 2,0 TFSI 200 KM, 147 kW
Kod silnika CDA
STAG 400.4 DPI model A1 oraz STAG 400.4 DPI model B1
Marka Model Silnik Moc
Audi A3 (08-) 1,8 TSI 160 KM, 118 kW
Audi  A3 Cabrio (09-) 1,8 TSI 160 KM, 118 kW
Audi TT (08-) 1,8 TSI 160 KM, 118 kW
Seat Alhambra 1,8 TSI 160 KM, 118 kW
Seat Altea/Altea XL (09-) 1,8 TSI 160 KM, 118 kW
Seat Leon 1,8 TSI 160 KM, 118 kW
Seat Toledo 1,8 TSI 160 KM, 118 kW
Skoda Octavia II (08-) 1,8 TSI 160 KM, 118 kW
Skoda Superb II (08-) 1,8 TSI 160 KM, 118 kW
Skoda Yeti (09-) 1,8 TSI 160 KM, 118 kW
VW Golf (09-) 1,8 TSI 160 KM, 118 kW
VW Sharan 1,8 TSI 160 KM, 118 kW
VW Passat/Passat CC 1,8 TSI 160 KM, 118 kW
Kod silnika CHPA
Tylko STAG 400.4 DPI model B1
Marka Model Silnik Moc
Audi A3 1,4 TFSI 140 KM, 103 kW
Skoda Ovtavia 1,4 TSI 140 KM, 103 kW
VW Golf 1,4 TSI 140 KM, 103 kW
Kod silnika CPKA
STAG 400.4 DPI model A1 oraz STAG 400.4 DPI model B1
Marka Model Silnik Moc
VW Beetle 1.8 TFSI 170 KM, 125 kW
VW Jetta 1.8 TFSI 170 KM, 125 kW
VW New Beetle 1.8 TFSI 170 KM, 125 kW
VW New Passat 1.8 TFSI 170 KM, 125 kW
Kod silnika CZCA
Tylko STAG 400.4 DPI model B1
Marka Model Silnik Moc
Audi A1 1,4 TFSI 125 KM, 92 kW
Audi A3 1,4 TFSI 125 KM, 92 kW
Seat Entry 1,4 TFSI 125 KM, 92 kW
Seat Leon 1,4 TFSI 125 KM, 92 kW
Seat Toledo 1,4 TFSI 125 KM, 92 kW
Skoda Rapid 1,4 TFSI 125 KM, 92 kW
Skoda Superb 1,4 TFSI 125 KM, 92 kW
Skoda Yeti 1,4 TFSI 125 KM, 92 kW
VW Golf 1,4 TFSI 125 KM, 92 kW
VW Golf Sportsvan 1,4 TFSI 125 KM, 92 kW
VW Jetta 1,4 TFSI 125 KM, 92 kW
VW Passat 1,4 TFSI 125 KM, 92 kW
VW Scirocco 1,4 TFSI 125 KM, 92 kW
 
Grupa FORD
Kod silnika Ford Focus (USA) 2.0 Ti-VCT Duratec-HE
STAG 400.4 DPI model A1 oraz STAG 400.4 DPI model B1
Marka Model Silnik Moc
Ford Focus (wersja USA) 2.0  Duratec-HE Ti-VCT 163 KM,  120 kW
Kod silnika Ford Fusion (USA) 2.0 EcoBoost
STAG 400.4 DPI model A1 oraz STAG 400.4 DPI model B1
Marka Model Silnik Moc
Ford Fusion (wersja USA) 2.0  EcoBoost  240 KM,  176 kW
Ford Mondeo (wersja USA) 2.0  EcoBoost 240 KM,  176 kW
Kod silnika TNCD
STAG 400.4 DPI model A1 oraz STAG 400.4 DPI model B1
Marka Model Silnik Moc
Ford Mondeo 2.0 EcoBoost 203 KM,  149 kW
 
Grupa GM
Kod silnika A16XHT (LVP)
Tylko STAG 400.4 DPI model B1
Marka Model Silnik Moc
Opel Astra-J 1.6 SIDI Turbo 170 KM, 125 kW
Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo 170 KM, 125 kW
Opel Insignia 1.6 SIDI Turbo 170 KM, 125 kW
Opel Zafira-C Tourer 1.6 SIDI Turbo 170 KM, 125 kW
Kod silnika A20NHT (LDK)
STAG 400.4 DPI model A1 oraz STAG 400.4 DPI model B1
„Instalacja gazowa może być zamontowana tylko w autach, w których sterownik benzynowy ECU jest marki BOSCH”
Marka Model Silnik Moc
Opel Insignia 2.0 EcoTec Turbo 220 KM, 162 KW
Kod silnika LF1, LFW
STAG 400.6 DPI CA (model dedykowany do Captive)
Niezbędny jest zestaw z dedykowanym do tego silnika sterownikiem. LFW jest wersją LF1 zdolną do jazdy na biopaliwie E85, benzynie lub ich dowolnej mieszance. Osiągi są identyczne jak dla LF1.
Marka Model Silnik Moc
Buick LaCrosse 3.0 SIDI 255 KM, 190 kW
Cadillac CTS 3.0 SIDI 270 KM, 201 kW
Cadillac SRX 3.0 SIDI 265 KM, 198 kW
Chevrolet Captive 3.0 SIDI 255 KM, 190 kW
Chevrolet Malibu 3.0 SIDI 260 KM, 194 kW
Chevrolet Equinox 3.0 SIDI 264 KM, 197 kW
GMC Terrain 3.0 SIDI 264 KM, 197 kW
Holden Commodore 3.0 SIDI 255 KM, 190 kW
Saab 9-4X 3.0 SIDI 265 KM, 198 kW
Cadillac CTS 3.0 SIDI (LFW) 270 KM, 201 kW
Chevrolet Captive Sport 3.0 SIDI (LFW) 264 KM, 197 kW
Chevrolet Equinox 3.0 SIDI (LFW) 264 KM, 197 kW
GMC Terrain 3.0 SIDI (LFW) 264 KM, 197 kW
 
Grupa HYUNDAI/KIA
Kod silnika G4FD
STAG 400.4 DPI model A1 oraz STAG 400.4 DPI model B1
Marka Model Silnik Moc
Hyundai i40 1.6 GDI  135 KM, 99 kW
Hyundai i30 1.6 GDI  135 KM, 99 kW
Hyundai ix35 / Tuscon 1.6 GDI  135 KM, 99 kW
Hyundai Accent 2010 -  1.6 GDI  135 KM, 99 kW
Hyundai Elantra 2011- 1.6 GDI  135 KM, 99 kW
Hyundai Veloster 1.6 GDI 140 KM, 103 kW
KIA Soul ('09 -'14) 1.6 GDI  140 KM, 103 kW
KIA Cee’d 1.6 GDI  135 KM, 99 kW
KIA Carens 1.6 GDI  135 KM, 99 kW
KIA Sportage 1.6 GDI  135 KM, 99 kW
KIA Rio 1.6 GDI  135 KM, 99 kW
KIA ProCeed 2013 - 1.6 GDI  135 KM, 99 kW
Kod silnika G4FJ
STAG 400.4 DPI model A1 oraz STAG 400.4 DPI model B1
Marka Model Silnik Moc
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 177 KM, 130 kW
Hyundai Veloster 1.6 T-GDI 186 KM, 137 kW
KIA Cee’d 1.6 T-GDI 204 KM, 150 kW
KIA Pro-Cee’d 1.6 T-GDI 204 KM, 150 kW
Kod silnika G4KJ
STAG 400.4 DPI model A1 oraz STAG 400.4 DPI model B1
Marka Model Silnik Moc
Hyundai Sonata 2.4 GDI 192 KM, 141 kW
Hyundai Tucson 2.4 GDI 192 KM, 141 kW
Hyundai Santa Fe 2.4 GDI 192 KM, 141 kW
Kia Optima 2.4 GDI 192 KM, 141 kW
Kia Rondo 2.4 GDI 192 KM, 141 kW
Kia Cadenza GDI 2.4 GDI 192 KM, 141 kW
Kia Sportage 2.4 GDI 192 KM, 141 kW
Kia Sorento 2.4 GDI 192 KM, 141 kW
Kia Forte 2.4 GDI 192 KM, 141 kW
Kod silnika G4NC
STAG 400.4 DPI model A1 oraz STAG 400.4 DPI model B1
Marka Model Silnik Moc
Hyundai i40 2,0 GDI 177 KM  130 kW
Hyundai ix35 2,0 GDI 166 KM  122 kW
KIA Carens 2,0 GDI 177 KM  130 kW
KIA Sportage 2,0 GDI 166 KM  122 kW
 
Grupa MAZDA
Kod silnika L3
STAG 400.4 DPI model A1 oraz STAG 400.4 DPI model B1
Marka Model Silnik Moc
Mazda 6 MPS 2,3 DISI Turbo 260 KM, 191 kW
Mazda 3 MPS 2,3 DISI Turbo 260 KM, 191 kW
Mazda CX7 2,3 DISI Turbo 260 KM, 191 kW
Kod silnika LF3F
STAG 400.4 DPI model A1 oraz STAG 400.4 DPI model B1
Marka Model Silnik Moc
Mazda 3 2,0 DISI 151 KM, 111 kW
Mazda 6 2,0 DISI 151 KM, 111 kW
Kod silnika PY-VPS (SKYACTIV-G 2.5)
Tylko STAG 400.4 DPI model B1
Marka Model Silnik Moc
Mazda 3 2.5 SKYACTIV-G 192 KM, 141 kW
Mazda 6 2.5 SKYACTIV-G 192 KM, 141 kW
Mazda CX5 2.5 SKYACTIV-G 192 KM, 141 kW
 
Grupa PSA (CITROEN/PEUGEOT)
Kod silnika 5FV (EP6CDT) ECU Bosh / ECU Sagem
Tylko STAG 400.4 DPI model B1
Marka Model Silnik Moc
Citroën C4 II 1.6 THP 156 KM, 115 kW
Citroën C4 Picasso/Grand Picasso 1.6 THP 156 KM, 115 kW
Citroën C5 III 1.6 THP 156 KM, 115 kW
Citroën DS3/DS3 Cabrio 1.6 THP 156 KM, 115 kW
Citroën DS4 1.6 THP 156 KM, 115 kW
Citroën DS5 1.6 THP 156 KM, 115 kW
Peugeot 208 1.6 THP 156 KM, 115 kW
Peugeot 308 1.6 THP 156 KM, 115 kW
Peugeot 308 CC 1.6 THP 156 KM, 115 kW
Peugeot 508 1.6 THP 156 KM, 115 kW
Peugeot 3008 1.6 THP 156 KM, 115 kW
Peugeot 5008 1.6 THP 156 KM, 115 kW
Peugeot RCZ 1.6 THP 156 KM, 115 kW
       
Grupa TOYOTA
Kod silnika 1AZ-FSE
STAG 400.4 DPI model A1 oraz STAG 400.4 DPI model B1 + emulator ISE-D4
„Niezbędne zastosowanie emulatora ISE-D4. Podłączenie sterownika STAG 400 do samochodu z tym kodem bez zastosowania emulatora ISE-D4 spowoduje uszkodzenie sterownika gazowego i reklamacja nie zostanie uwzględniona”.
Marka Model Silnik Moc
Toyota Avensis 2,0 VVTi D4 147 KM, 108 kW
Toyota Avensis 2,0 VVTi D4 150 KM, 110 kW
Toyota RAV4 2,0 VVTi D4 150 KM, 110 kW
Kod silnika 2AZ-FSE
STAG 400.4 DPI model A1 oraz STAG 400.4 DPI model B1 + emulator ISE-D4

„Niezbędne zastosowanie emulatora ISE-D4. Podłączenie sterownika STAG 400 do samochodu z tym kodem bez zastosowania emulatora ISE-D4 spowoduje uszkodzenie sterownika gazowego i reklamacja nie zostanie uwzględniona”.

Marka Model Silnik Moc
Toyota Avensis 2,4 VVTi D4 163 KM, 120 kW
 
INNE
Kod silnika 939A6.000
STAG 400.4 DPI model A1 oraz STAG 400.4 DPI model B1
Marka Model Silnik Moc
Alfa Romeo 159 1.9 JTS 160 KM, 118 kW
Kod silnika H5F (HRA2) EURO 6
Tylko STAG 400.4 DPI model B1
„Tylko auta z normą emisji spalin EURO 6”.
Marka Model Silnik Moc
Renault Mégane IV 1.2 TCe 100KM, 74kW
Renault Captur 1.2 TCe 118KM, 88kW
Kod silnika VK45VD
STAG 400.8 DPI INF (model dedykowany do VK56VD) + emulator ISE-VK
„Niezbędny jest dedykowany do tego silnika zestaw z dedykowanym sterownikiem i emulatorem ISE-VK”.
Marka Model Silnik Moc
Infiniti QX56 5.6 DIG 400KM, 300kW
Infiniti QX80 5.6 DIG 400KM, 300kW
Nissan Patrol 5.6 DIG 400KM, 300kW

 

Tabela spalania dla wybranych kodów silnika obsługiwanych przez STAG 400 DPI.

 

Pojazd Pojemność Kod silnika PB/100km LPG/100km
Mazda CX7 2,3 L3 3,5-4 9-9,5
VW Passat 2 BVY 2,6 7,8
VW Passat 2 BPY 2 7,2
VW Golf 1,4 CAXA 1,8 7,2
VW Tiguan 1,4 CAXA 2,5 8,2
Toyota Avensis 2 1AZ-FSE 2,5-2,9 10-10,5
Opel Insignia  2 A20NHT 1,5-2,5 9,5-11
Hyundai ix35 1,6 G4FD 2,2 9,05
Captiva 3 HFV6 2,5 13
Skoda Octavia 2 BWA 2 10
VW Passat 2 BWA 2,5-3 9
Skoda Octavia 1,8 CDAA 2,8 7,5
Mazda 6 2 LF3F 3 10
Audi A6 2,8 BDH 3 9,5
Audi Q7 3,6 BHK 3 13
Opel insignia 2 NHT 1,5 9
Ford Focus 2 Duratec-HE (2.0) 1,6 - 2

8 - 9

Kia Sportage 2,4 G4KJ 2,6 - 3 8,1 - 8,5
Hyundai i40 2 G4NC 3 9,5
Chevrolet Captive 3,6 LF1 2,5 - 3,5 13
Ford Focus 1,6 JQDA 2 8
Infiniti QX56/QX80 5,6 VK56VD 3,1 13
Nissan Patrol 5,6 VK56VD 3 17

 

 

Produkt firmy AC SA wyróżniony nagrodą Produkt Roku 2015.

Sterownik instalacji autogaz STAG 400 DPI doceniony został w corocznym konkursie miesięcznika autoEXPERT w kategorii części i akcesoria motoryzacyjne w konkursie Produkt Roku 2015.
W konkursie wzięło udział ponad 150 produktów dla branży motoryzacyjnej. W każdej z trzech kategorii: sprzęt i urządzenia warsztatowe, części i akcesoria motoryzacyjne, chemia motoryzacyjna, wyłoniony został jeden produkt seryjny, a trzy kolejne produkty z największą liczbą punktów potrzymały wyróżnienia. Wyboru produktów dokonała kapituła składająca się z 14 ekspertów ze świata nauki i motoryzacji, którzy oceniali innowacyjność, funkcjonalność, jak i aspekty estetyczne zgłoszonych do konkursu rozwiązań.

STAG 400 DPI doskonale współpracuje z technologią bezpośredniego wtrysku benzyny, stosowaną coraz powszechniej w nowoczesnych silnikach benzynowych. STAG 400 DPI jest produkowany w oparciu o najnowszą technologię i na bazie najwyższej jakości podzespołów elektronicznych. Sterownik został wyposażony w innowacyjne oprogramowanie z szeregiem użytecznych funkcji. Wszystko to sprawia, że jest to obecnie najnowocześniejszy, najlepszy sterownik gazu do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny.
Otrzymana nagroda jest kolejnym precjozum w portfolio firmy AC SA potwierdzającym wysoką jakość produktów i dbałość o ofertę oraz zadowolenie klientów

 


 









INPRO 2011 za STAG 400 DPI MODEL A1

Aplikacje mobilne

Sterowniki LPG/CNG - Q-generacja

Sterowniki LPG/CNG - do silników z bezpośrednim wtryskiem

Sterowniki LPG/CNG - DIESEL

Sterowniki LPG/CNG - linia ekonomiczna

Sterowniki LPG/CNG - linia Classic

Listwy wtryskowe LPG/CNG

Reduktory LPG

Reduktory CNG

Emulatory wtryskiwaczy benzynowych, wtrysk bezpośredni

Emulatory wtryskiwaczy benzynowych, wtrysk pośredni

Emulatory poziomu paliwa

Emulator ciśnienia paliwa

Przełączniki

Przełączniki B/G

Wskaźniki poziomu LPG

Wariatory LPG/CNG

Czujniki ciśnienia LPG/CNG

MINIKITY

Chiptuning

Sprzęt warsztatowy

Filtry