STAG R02

Jednostopniowy reduktor STAG R02  przeznaczony jest do samochodowej instalacji sekwencyjnego wtrysku gazu. Urządzenie redukuje ciśnienie napływającego ze zbiornika  gazu LPG i powoduje jego przejście w fazę gazową (odparowanie).

System izolacji termicznej
Cechami wyróżniającymi reduktor są jego małe gabaryty oraz unikalna konstrukcja, na którą składają się dwa aluminiowe odlewy i pokrywa wykonana w systemie ACtherm zabezpieczająca przed wychładzaniem gazu, co gwarantuje doskonałą izolację cieplną. Dzięki unikalnej budowie STAG R02 bardzo szybko się nagrzewa, przez co szybko następuje przełączenie na gaz . Dzięki temu sterownik nie musi wykonywać dodatkowej pracy w postaci korekcji temperatury. Wysoka wydajność termiczna oraz odporność na zanieczyszczenia zawarte w LPG sprawiają, że reduktor jest najlepszą opcją przy wyborze elementów składowych instalacji autogaz.

System stabilizacji ciśnienia
Reduktor STAG R02 został wyposażony w unikalny system ACPress, który podczas jazdy samochodem w różnych warunkach drogowych zapewnia stałe ciśnienie zasilania listew wtryskowych. Na uwagę zasługuje również fakt, iż stabilność jest gwarantowana i niezależna od ciśnienia wejściowego z butli gazowej.

Uniwersaalny system mocowania
Nowością jest fakt, iż urządzenie mocowane jest tylko na jedną – centralnie umieszczoną śrubę, co pozwala na montaż reduktora praktycznie w każdym położeniu. Uniwersalność urządzenia dopełnia system kolanek przyłączeniowych TriACflex możliwych do konfiguracji w dowolnym układzie.

Specyfikacja techniczna

Materiał dwa odlewy aluminiowe i pokrywa z twardego i odpornego tworzywa sztucznego
Waga reduktor – 850 g
komplet – 1,56kg
Wymiary 125 x 122 x 89
Maksymalne ciśnienie na wejściu 30 bar
Ciśnienie wyjściowe  0.9 – 1.5 bar
Średnica wejścia gazu M10x1
Średnica wyjścia gazu wąż Ø12
Średnica wyjścia wodnego Ø16
Maksymalna moc silnika 100kW/ 136KM
Homologacja 67 R – 01 6865

 

Wymiary

 

Zalety:

  • niewielkie gabaryty,
  • zwarta konstrukcja,
  • doskonała wydajność termiczna,
  • stabilność regulacji,
  • odporność na zanieczyszczenia zawarte w LPG,
  • stabilność jest niezależna od ciśnienia wejściowego z butli,
  • niskie spadki ciśnienia przy wysokich obciążeniach,
  • mocowane tylko na jedną – centralnie umieszczoną śrubę,
  • system kolanek przyłączeniowych.

Aplikacje mobilne

Sterowniki LPG/CNG - Q-generacja

Sterowniki LPG/CNG - do silników z bezpośrednim wtryskiem

Sterowniki LPG/CNG - Diesel

Sterowniki LPG/CNG - linia ekonomiczna

Sterowniki LPG/CNG - linia Classic

Listwy wtryskowe LPG/CNG

Reduktory LPG

Reduktory CNG

Emulatory wtryskiwaczy benzynowych, wtrysk bezpośredni

Emulatory wtryskiwaczy benzynowych, wtrysk pośredni

Emulatory poziomu paliwa

Emulator ciśnienia paliwa

Przełączniki

Przełączniki B/G

Wskaźniki poziomu LPG

Wariatory LPG/CNG

Czujniki ciśnienia LPG/CNG

MINIKITY

Chiptuning

Sprzęt warsztatowy