STAG R02 TWIN

STAG R02 TWIN

Jednostopniowy dwuprzepływowy reduktor STAG R02 TWIN przeznaczony jest do samochodowej instalacji sekwencyjnego wtrysku gazu. Urządzenie redukuje ciśnienie napływającego ze zbiornika  gazu LPG i powoduje jego przejście w fazę gazową (odparowanie).

System izolacji termicznej

Cechami wyróżniającymi reduktor są jego małe gabaryty oraz unikalna konstrukcja, na którą składają się 4 aluminiowe odlewy i 2 pokrywy wykonane w systemie ACtherm zabezpieczające przed wychładzaniem gazu, co gwarantuje doskonałą izolację cieplną. Dzięki unikalnej budowie STAG R02 TWIN bardzo szybko się nagrzewa, przez co szybko następuje przełączenie na gaz . Dzięki temu sterownik nie musi wykonywać dodatkowej pracy w postaci korekcji temperatury. Wysoka wydajność termiczna oraz odporność na zanieczyszczenia zawarte w LPG sprawiają, że reduktor jest najlepszą opcją przy wyborze elementów składowych instalacji autogaz.

System stabilizacji ciśnienia

Reduktor STAG R02 TWIN został wyposażony w unikalny system ACPress, który podczas jazdy samochodem w różnych warunkach drogowych zapewnia stałe ciśnienie zasilania listew wtryskowych. Na uwagę zasługuje również fakt, iż stabilność jest gwarantowana i niezależna od ciśnienia wejściowego z butli gazowej.

Uniwersalny system mocowania

Nowością jest fakt, iż urządzenie mocowane jest tylko na jedną śrubę, co pozwala na montaż reduktora praktycznie w każdym położeniu. Uniwersalność urządzenia dopełnia system kolanek przyłączeniowych TriACflex możliwych do konfiguracji w dowolnym układzie.

Zalety

  • niewielkie gabaryty,
  • zwarta konstrukcja,
  • doskonała wydajność termiczna,
  • stabilność regulacji,
  • odporność na zanieczyszczenia zawarte w LPG,
  • stabilność jest niezależna od ciśnienia wejściowego z butli,
  • niskie spadki ciśnienia przy wysokich obciążeniach,
  • mocowane jedną śrubą,
  • system kolanek przyłączeniowych.


Normy i homologacje

Reduktor STAG R02 TWIN posiada homologację E8 nr 67R-01 6865 i spełnia wymagania Regulaminu Nr 67 EKG ONZ.

Specyfikacja techniczna

  STAG R02 TWIN
Materiał 4 odlewy aluminiowe i 2 pokrywy z twardego i odpornego tworzywa sztucznego
Waga [kg] reduktor – 1500 g
komplet – 2000 g
Wymiary [mm] 162 x 141 x 129
Maksymalne ciśnienie na wejściu 30 bar
Ciśnienie na wyjściu Regulowane między
0.9-1.5 bar
Zasilanie elektrozaworu 12VDC
Moc cewki 11W
Elektrozawór Gniazdo AMP
Superseal
Średnica wejścia gazu [mm] ∅ 8.0 M12x1
Średnica wyjścia gazu [mm] ∅12
Średnica wyjścia wody [mm] ∅16
Maksymalna moc silnika 206kW/ 280KM
Homologacja 67 R – 01 6865
Króciec podciśnienia [mm] ∅4

 

Wymiary

 

Wymiary reduktora AC STAG R02 TWIN 

 

Akcesoria 

Czujnik temperatury reduktora Czujnik temperatury reduktora
Superseal 1,5 mm AC STAG R02 Superseal 1,5 mm
Nypel (łącznik) M12x1 Ø8 AC STAG R02 nypel
Baryłka Ø8 AC STAG R02 Baryłka
Docisk baryłki AC STAG R02 Docisk baryłki
Elementy mocujące AC STAG R02 Elementy mocujące
Konektor żeński F-2,5 AC STAG R02 TWIN Konektor żeński F-2,5
Elektrozawór AC STAG R02 Elektrozawór
Konfekcja elektrozaworu AC STAG R02 konfekcja elektrozaworu

 

Dodatkowe w ofercie

Kolanko Ø 12 AC STAG kolanko 12
Kolanko Ø 16 AC STAG kolanko 16
Kolanko Ø 12 proste AC STAG kolanko proste 12
Kolanko Ø 16 proste AC STAG kolanko proste 16
oring Ø 12 AC STAG oring12

 

Aplikacje mobilne

Sterowniki LPG/CNG - Q-generacja

Sterowniki LPG/CNG - do silników z bezpośrednim wtryskiem

Sterowniki LPG/CNG - DIESEL

Sterowniki LPG/CNG - linia ekonomiczna

Sterowniki LPG/CNG - linia Classic

Listwy wtryskowe LPG/CNG

Reduktory LPG

Reduktory CNG

Emulatory wtryskiwaczy benzynowych, wtrysk bezpośredni

Emulatory wtryskiwaczy benzynowych, wtrysk pośredni

Emulatory poziomu paliwa

Emulator ciśnienia paliwa

Przełączniki

Przełączniki B/G

Wskaźniki poziomu LPG

Wariatory LPG/CNG

Czujniki ciśnienia LPG/CNG

MINIKITY

Chiptuning

Sprzęt warsztatowy

Filtry