STAG R01

Reduktor przeznaczony jest do samochodowej instalacji sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej.
Urządzenie redukuje ciśnienie napływającego ze zbiornika gazu LPG i powoduje jego przejście w fazę gazową (odparowanie). Reduktor STAG R01 zapewnia stabilne ciśnienie zasilania listew wtryskowych podczas jazdy ekonomicznej jak i dynamicznej.

Reduktor przeznaczony jest do wszystkich samochodów o mocy silnika do 150 KM (czarny) lub do 250 KM (czerwony), w tym TURBO.

Niezwykle wydajny i stabilny termicznie reduktor STAG R01 zapewnia:

  • stabilne ciśnienie gazu również w momentach gwałtownego obciążenia silnika,
  • właściwą temperaturę gazu zarówno w ruchu miejskim, jak i pozamiejskim,
  • prawidłowe odparowanie gazu, także w skrajnie niskich temperaturach otoczenia.

Wyposażona w reduktor STAG R01, instalacja gazowa doskonale współpracuje z układem napędowym pojazdu, gwarantując jego wieloletnią niezawodną pracę. Reduktor doskonale sprawuje się bez względu na parametry gazu LPG, styl jazdy i obciążenie pojazdu. W zmodyfikowanej wersji reduktora STAG R01 zostały ulepszone elementy wewnętrzne odpowiadające za układ regulacji ciśnienia wyjściowego, co znacząco wpłynęło na poprawę stabilności pracy urządzenia.

Dzięki stabilnemu ciśnieniu pracy reduktor STAG R01 umożliwia:

  • bardzo płynną i dynamiczną jazdę przy optymalnym zużyciu paliwa,
  • równomierną pracę silnika (bez szarpnięć i zdławień),
  • bezpieczną i komfortową jazdę.


Reduktor bardzo szybko reaguje na gwałtowne zmiany obciążenia. Zapewnia odpowiednie ciśnienie paliwa nawet przy dużym chwilowym zapotrzebowaniu, nie dopuszczając jednocześnie do jego nadmiernego wzrostu i zdławienia silnika.
 

Zalety reduktora STAG R01:

  • stabilny ciśnieniowo,
  • stabilny termicznie,
  • doskonała współpraca z silnikami turbo,
  • wyjście gazu Ø12,
  • trwałość potwierdzona 24 miesięczną gwarancją
  • liczoną od daty montażu,
  • nowoczesne rozwiązania konstrukcyjne,
  • małe gabaryty umożliwiające łatwy montaż,
  • obrotowe króćce przyłączeniowe.

Konstrukcja reduktora STAG R01 
Dzięki zastosowaniu unikalnych rozwiązań konstrukcyjnych, jednostopniowy, membranowy reduktor STAG R01 z wymianą termiczną, łączy w sobie zalety dwóch rodzajów reduktorów:

  • jednostopniowych - szybkość i skuteczność w przypadku chwilowych, nagłych wzrostów obciążeń,
  • dwustopniowych - brak możliwości przerostu ciśnienia.

Unikalna konstrukcja reduktora STAG R01 sprawia, że działa on równie dobrze przy niskim, jak i wysokim ciśnieniu na wejściu. Dlatego też, jest on bardziej odporny, niż inne dostępne na rynku konstrukcje na spadki ciśnienia związane z obniżaniem się poziomu gazu LPG w zbiorniku oraz z zanieczyszczeniem gazu.

Zastosowane w reduktorze STAG R01 innowacyjne rozwiązanie wymiennika ciepła sprawia, że jest on bardziej trwały i niezawodny od wielu innych konkurencyjnych rozwiązań.

Materiały zastosowane do budowy reduktora

Reduktor STAG R01 zbudowany jest ze stopu aluminium przygotowanego pod ścisłą kontrolą chemiczną, w technologii zapewniającej:

  • całkowitą szczelność odlewu przy ciśnieniu nawet do 70 bar,
  • jednorodną strukturę odlewów zapewniającą wysoką trwałość i odporność na uszkodzenia mechaniczne
 

Specyfikacja techniczna reduktora STAG R01

  150KM 250KM
Materiał 3 odlewy aluminiowe
(korpus 1 pokrywa)
3 odlewy aluminiowe
(korpus 1 pokrywa)
Waga [kg] 1,1 1,1
Wymiary [mm] 146x141x111 146x141x111
Maksymalne ciśnienie na wejściu 3 MPa 3 MPa
Ciśnienie na wyjściu Regulowane między
0.9-1.3 bar
Regulowane między
1.0-13 bar
Zasilanie elektrozaworu 12VDC 12VDC
Moc cewki 11W 11W
Elektrozawór Gniazdo AMP
Superseal
Gniazdo AMP
Superseal
Średnica wejścia gazu [mm] ∅ 6.0 Ml0x1 ∅ 8.0 Ml2x1
Średnica wyjścia gazu [mm] ∅12 ∅16
Średnica wyjścia wody [mm] ∅16 ∅16
Maksymalna moc silnika 110kW/150KM 184kW / 250KM
Homologacja E4-67R-01 4619 E4-67R-01 4619
Króciec podciśnienia [mm] ∅4 ∅4

STAG AC R01 wymiary

Reduktor STAG R01 posiada homologację E4-67R-01

 Ulotka STAG AC R01

 Homologacja E4-67R-01

 

Aplikacje mobilne

Sterowniki LPG/CNG - Q-generacja

Sterowniki LPG/CNG - do silników z bezpośrednim wtryskiem

Sterowniki LPG/CNG - DIESEL

Sterowniki LPG/CNG - linia ekonomiczna

Sterowniki LPG/CNG - linia Classic

Listwy wtryskowe LPG/CNG

Reduktory LPG

Emulatory wtryskiwaczy benzynowych, wtrysk bezpośredni

Emulatory wtryskiwaczy benzynowych, wtrysk pośredni

Emulatory poziomu paliwa

Emulator ciśnienia paliwa

Przełączniki

Przełączniki B/G

Wskaźniki poziomu LPG

Wariatory LPG/CNG

Czujniki ciśnienia LPG/CNG

MINIKITY

AutoGaz

Chiptuning

Sprzęt warsztatowy

Filtry