STAG R14

STAG R14 dedykowany jest do pojazdów wyposażonych w instalację sekwencyjnego wtrysku  gazu CNG (tzw. metan).

Stały docisk elementów korpusu niezależny od temperatury pracy reduktora oraz temperatury zewnętrznej.

Reduktor wykonany jest z dwóch odlewów aluminiowych, połączonych za pomocą śrub wraz ze sprężynami talerzowymi, co gwarantuje zwartą konstrukcję urządzenia i stały docisk obu części korpusu.

Wyjątkowa szczelność.

Zastosowanie sprężyn talerzykowych do scalenia korpusu obudowy znacząco wpłynął na wzmocnienie szczelności reduktora.

Wytrzymałe membrany.

Zastosowanie wysokiej klasy materiałów zapewnia odporność na ekstremalne warunki panujące wewnątrz reduktora (obciążenia mechaniczne i termiczne).

Dwustopniowa regulacja.

Dzięki dwustopniowej regulacji reduktora zależność ciśnienia wyjściowego od stanu napełnienia zbiornika jest ograniczona do minimum. W pierwszej komorze  za pomocą zaworu dźwigniowego następuje redukcja ciśnienia do wartości bezpiecznej, następnie w komorze niskiego ciśnienia następuje płynna regulacja zaworem trzpieniowym w zakresie 1,6-2,4 Bara.

Zintegrowany elektrozawór.

Umieszczony między komorami reduktora, gwarantuje bardzo niskie spadki ciśnienia przy wysokich obciążeniach  oraz umożliwia szybkie odcięcie dopływu gazu w przypadku awarii.
Uchwyt 360o – centralne mocowanie.

Dedykowany uchwyt montażowy pozwala na stabilne mocowanie reduktora w zakresie 360o za pomocą jednej śruby, jest to niebywałym atutem przy co raz bardziej zabudowanych komorach silnika.  

Bezpieczeństwo.

Wysokie ciśnienie gazu wychodzącego z butli CNG  na wejściu do reduktora zostaje znacząco zredukowane przez zawór dźwigniowy, co gwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwa.

Specyfikacja techniczna

 

Materiał 2 odlewy aluminiowe (korpus i pokrywa)
Waga Reduktor: 1,33 Kg, Pełna konfekcja: 1,65 Kg
Wymiary 182 x 125 x 82
 Maksymalne  ciśnienie na wejściu 26 MPa
Ciśnienie wyjściowe Regulowane od 1.6 – 2.4 bara
Elektrozawór Gniazdo AMP Superseal (opcja bez zaworu),
Zasilanie elektrozaworu 12V DC
Moc cewki 11W
Typ złącza cewki gniazdo AMP Superseal
Średnica wejścia gazu Ø6.0 mm M12x1
Średnica wyjścia gazu Φ12,
Średnica wyjścia wodnego Φ8
Maksymalna moc silnika 250 kM
Przyłącze Manometru G¼”
Homologacja E8 110R-01 7063

Na rynku pojawiły się filtry "no name" - bez oznaczeń producenta. Nie należy stosować filtrów nieznanego pochodzenia, gdyż mogą błędnie sugerować nieprawidłową pracę reduktora (spadki ciśnienia na Reduktorze). Polecamy stosowanie filtrów ze sprawdzonych źródeł.

Aplikacje mobilne

Sterowniki LPG/CNG - Q-generacja

Sterowniki LPG/CNG - do silników z bezpośrednim wtryskiem

Sterowniki LPG/CNG - DIESEL

Sterowniki LPG/CNG - linia ekonomiczna

Sterowniki LPG/CNG - linia Classic

Sterowniki

Listwy wtryskowe LPG/CNG

Reduktory LPG

Reduktory CNG

Emulatory wtryskiwaczy benzynowych, wtrysk bezpośredni

Emulatory wtryskiwaczy benzynowych, wtrysk pośredni

Emulatory poziomu paliwa

Emulator ciśnienia paliwa

Przełączniki

Przełączniki B/G

Wskaźniki poziomu LPG

Wariatory LPG/CNG

Czujniki ciśnienia LPG/CNG

MINIKITY

Chiptuning

Sprzęt warsztatowy