LED - 500

Podstawowy element komunikacji kierowcy ze sterownikiem gazowym.

LED-500:

  • współpraca ze sterownikami Q-generacji w wersji PLUS oraz DPI i DIESEL;
  • oparty na technologii przycisku pojemnościowego innowacja w tego typu urządzeniach;
  • panel dotykowy - wyklucza potrzebę mechanicznej współpracy pomiędzy elementami składowymi przycisku;
  • mała symetryczna konstrukcja - idealne dopasowanie do różnych rodzajów kokpitu.

FUNKCJe PODSTAWOWE

  • Wybór rodzaju paliwa i trybu pracy instalacji poprzez dotknięcie przycisku pojemnościowego na panelu przełącznika.
  • Wbudowany buzzer informujący o zmianie rodzaju paliwa lub awarii systemu.
  • Podświetlenie panelu czołowego z logotypem informujące o trybie pracy systemu.
  • Wskaźnik poziomu gazu – wskazanie aktualnego poziom gazu w zbiorniku LPG/CNG.
  • Wbudowana funkcja automatycznej regulacji intensywności wskazania i podświetlenia w zależności od oświetlenia zewnętrznego.
  • Samodzielna możliwość dodatkowej manualnej regulacji intensywności wskazania i podświetlenia.
  • Możliwość regulacji głośności buzzera.
  • Możliwość awaryjnego uruchomienia auta na gazie.
  • Dioda ostrzegawcza (check) informująca o wystąpieniu usterki lub nieprawidłowej pracy systemu - może pełnić również funkcję informacyjną.
  • Możliwość dalszej rozbudowy funkcjonalności centralki poprzez dodawanie dodatkowych funkcji programowych dostosowujących działanie do potrzeb rynkowych.

 

TRYBY PRACY CENTRALKI

W zależności od częstotliwości migania podświetlenia panelu czołowego, diody check oraz sygnałów emitowanych przez buzer.

  • Tryb BENZYNA - silnik zasilany jest benzyną (podświetlenie jest wygaszone, brak sygnałów dźwiękowych z centralki).
  • Tryb AUTO - po uruchomieniu na benzynie układ przełącza się automatycznie na zasilanie LPG/CNG gdy osiąga pożądane parametry (podświetlenie miga, brak sygnałów dźwiękowych z centralki).
  • Tryb AWARYJNY - usterka instalacji LPG/CNG i silnik zasilany jest benzyną (miganie podświetlenia z jednoczesną emisją sygnałów dźwiękowych).
  • Tryb GAZ - silnik zasilany jest gazem (podświetlenie świeci).

INFORMACYJNE SYGNAŁY DŹWIĘKOWE i OPTYCZNE (dioda check) GENEROWANE PRZEZ CENTRALKĘ

  • Błąd sterownika.
  • Brak gazu w zbiorniku.
  • Brak wymaganego przeglądu instalacji.
  • Uaktywnienie awaryjnego uruchomienia na gazie.

DANE TECHNICZNE

  • Napięcie zasilania: 12VDC ± 25%.
  • Zakres temperatury pracy: -40°C ÷ +70°C.
  • Wymiary gabarytowe 27,3x27,3x8,0mm.

MOCOWANIE PRZEŁĄCZNIKA

  • Taśma dwustronna samoprzylepna na spodzie obudowy przełącznika.

Aplikacje mobilne

Sterowniki LPG/CNG - Q-generacja

Sterowniki LPG/CNG - do silników z bezpośrednim wtryskiem

Sterowniki LPG/CNG - DIESEL

Sterowniki LPG/CNG - linia ekonomiczna

Sterowniki LPG/CNG - linia Classic

Listwy wtryskowe LPG/CNG

Reduktory LPG

Emulatory wtryskiwaczy benzynowych, wtrysk bezpośredni

Emulatory wtryskiwaczy benzynowych, wtrysk pośredni

Emulatory poziomu paliwa

Emulator ciśnienia paliwa

Przełączniki

Przełączniki B/G

Wskaźniki poziomu LPG

Wariatory LPG/CNG

Czujniki ciśnienia LPG/CNG

MINIKITY

Chiptuning

Sprzęt warsztatowy

Filtry