STAG AC W03

Wtryskiwacz STAG AC W03 przeznaczony jest do instalacji LPG i CNG, we wszystkich silnikach pojazdów, w tym także turbodoładowanych. Urządzenie zapewnia znakomite parametry pracy oraz unifikację stosowania z pozostałymi produktami firmy AC.

STAG AC W03 – w postaci pojedynczej sekcji wtryskiwacza możliwa do montażu  w dużej dowolności konfiguracji i ustawień.

Nowoczesna konstrukcja

Konstrukcja STAG AC W03 została zaprojektowana tak, aby zapewnić precyzyjne czasy wtrysku w każdych warunkach. Zostało to osiągnięte poprzez zastosowanie specjalne dobranych materiałów, lżejszą oraz prostszą budowę gwarantującą doskonałą stabilność przy zmiennych warunkach otoczenia, w szczególności temperatury i ciśnienia.

Innowacyjny system odprowadzania ciepła

Obudowy cewki wtryskiwacza są zbudowane w formie radiatora, jest to innowacyjny – dotąd niespotykany na rynku sposób – zapewniający znakomity system odprowadzania ciepła, gwarantujący doskonałą pracę urządzenia.

Idealny system łączenia podzespołów

Zastosowany system łączenia elementów pozwala na  dużą liczbę konfiguracji pozycji montażu. Wyjątkowa konstrukcja daje możliwość zamontowania z dowolnej strony, zintegrowanego czujnika temperatury, podciśnienia i ciśnienia gazu PS-04, charakteryzującego się małą bezwładnością reakcji na zmianę temperatury gazu, który można również obracać o 360˚, nawet już po zamontowaniu go we wtryskiwaczu.

Opcje konfiguracji:

1.      Montaż czujnika PS-04 na listwie rozdzielającej dla wtryskiwacza STAG AC W03.

2.      Montaż czujnika PS-04 do króćca zasilającego wtryskiwacza STAG ACW03 oraz pomiędzy wtryskiwacze STAG ACW03 na przewodzie zasilającym.

Precyzja  pomiaru

STAG AC W03 dzięki rewelacyjnym czasom otwarcia i zamknięcia bardzo szybko reagują nawet na minimalne i chwilowe zmiany sygnału sterującego. Doskonałą precyzję zapewnia również bliskie położenie czujnika ciśnienia, dzięki czemu  precyzja pomiaru jest wręcz idealna.

Parametry

  1. Bardzo dobre oraz perfekcyjne  parametry wtrysku (czas otwarcia ~2,0 ms, czas zamknięcia ~1,0 ms).
  2. Podwyższona trwałość 100 tys. km jazdy w cyklu miejskim lub 200 tys. km w cyklu pozamiejskim.
  3. Stabilność parametrów pracy w całym zakresie temperatur i ciśnienia
  4. Szybka reakcja na zmiany obciążenia silnika.
  5. Precyzyjne  dawkowanie gazu.

Budowa

  1. Innowacyjny system odprowadzenia ciepła dzięki zastosowaniu obudowy cewki w formie radiatora.
  2. Nowoczesna i dopracowana konstrukcja, poparta licznymi testami gwarantująca rewelacyjne osiągi.
  3. Zasilanie z dowolnej strony -  zastosowanie zaślepki i króćca zasilającego.

Zastosowanie

  1. We wszystkich samochodach bez względu na moc silnika, w tym także turbodoładowanych.
  2. Zamienność stosowania w instalacji STAG ACW03 z poprzednią wersją STAG AC W01, jak również z produktami konkurencyjnymi.

Montaż

  1. Bezpośrednio przy kolektorze dolotowym
  2. Wstawienie z dowolnej strony czujnika PS-04, który dodatkowo można obracać o 360˚, nawet już po zamontowaniu go w urządzeniu.
  3. Przystępny montaż ze względu na małe wymiary oraz wagę.

Specyfikacja techniczna

Przepływ gazu przez sekcję przy ciśnieniu 1,2 bar [l/min.] 120
Temperatura pracy [˚C] -20 do +120
Maksymalne ciśnienie pracy [kPa] 400
Czas otwarcia / czas zamknięcia [ms] 2,0/ 1,0
Sugerowany rozmiar dysz Ø 1,5; Ø 1,8; Ø 2,0; Ø 2,2; Ø 2,4; Ø 2,6
(z możliwością samodzielnego
rozwiercenia max. do Ø 2,8)
Wejście gazu - króciec [mm] Ø 6
Wyjście gazu - króciec [mm] Ø 6
Wymiary gabarytowe [mm] 48 x 60 x 28,5
Trwałość [km]  
- w cyklu miejskim 100 tys.
- w cyklu pozamiejskim 200 tys.
Waga [g] 88

Wymiary

 

Normy i homologacje:

STAG AC W03 posiadają homologację E8-67R-01-7294 i E8-11OR-00-7297 spełnia wymagania Regulaminu EKG ONZ.

ACW03
Przepływ gazu przez sekcję przy ciśnieniu 1,2 bar [l/min.] 125
Max wydajność sekcji  przy ciśnieniu 1,2 bar [kW/KM] 33 / 45
Temperatura pracy [˚C] -20 do +120
Maksymalne ciśnienie pracy [kPa] 400
Czas otwarcia / czas zamknięcia [ms] 2,0 / 1,0
Rezystancja cewki 1,9Ω
Sugerowany rozmiar dysz

Ø 1,5; Ø 1,8; Ø 2,0; Ø 2,2; Ø 2,4; Ø 2,6
(z możliwością samodzielnego rozwiercenia max. do Ø 2,8)

Wejście gazu - króciec [mm] Ø 6
Wyjście gazu - króciec [mm] Ø 6
Wymiary gabarytowe [mm] 48 x 60 x 28,5
Trwałość [km]
- w cyklu miejskim
- w cyklu pozamiejskim

100 tys.
200 tys.
Waga [g] 88

 

Aplikacje mobilne

Sterowniki LPG/CNG - Q-generacja

Sterowniki LPG/CNG - do silników z bezpośrednim wtryskiem

Sterowniki LPG/CNG - Diesel

Sterowniki LPG/CNG - linia ekonomiczna

Sterowniki LPG/CNG - linia Classic

Listwy wtryskowe LPG/CNG

Reduktory LPG

Reduktory CNG

Emulatory wtryskiwaczy benzynowych, wtrysk bezpośredni

Emulatory wtryskiwaczy benzynowych, wtrysk pośredni

Emulatory poziomu paliwa

Emulator ciśnienia paliwa

Przełączniki

Przełączniki B/G

Wskaźniki poziomu LPG

Wariatory LPG/CNG

Czujniki ciśnienia LPG/CNG

MINIKITY

Chiptuning

Sprzęt warsztatowy